فرماندار بافق:حفاری های سطح شهر تا نیمه اسفند ماه ترمیم و بازسازی می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 5 بهمن 1396
حفاری های سطح شهر تا نیمه اسفند ماه ترمیم و بازسازی می شود

محمد زاده رحمانی در جلسه کمیسیون حفاری های بافق خطاب به پیمانکاران حفاری های سطح شهر بخصوص پيمانكار طرح فاضلاب شهري گفت: پیمانکاران موظف هستند تا عملیات حفاری سطح شهر را حداکثر تا نیمه اسفند ماه تکمیل کنند.

IMG_20180125_125623_997

محمد زاده رحمانی در جلسه کمیسیون حفاری های بافق خطاب به پیمانکاران حفاری های سطح شهر بخصوص پیمانکار طرح فاضلاب شهری گفت: پیمانکاران موظف هستند تا عملیات حفاری سطح شهر را حداکثر تا نیمه اسفند ماه تکمیل کنند.

IMG_20180125_125621_754

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه کمیسیون حفاری های بافق با حضور فرماندار، روسای ادارات خدمات رسان و برخی از پیمانکاران شرکت های حفاری سطح شهر در محل فرمانداری برگزار شد.

IMG_20180125_125619_662

فرماندار بافق عمده عملیات حفاری را بحث فاضلاب شهری عنوان کرد و اظهار داشت: قرار شد که تا ۱۵اسفندماه حفاری های شروع شده به اتمام برسد و روکش شود.
محمد زاده رحمانی در رابطه با حفاری شرکت مخابرات استان نیز تصریح کرد: حداکثر تا ۱۵بهمن ماه مشکلات ترافیکی بخصوص در خیابان مهدیه و کوچه ها منتهی به این خیابان ترمیم و به اتمام می رسد.
وی افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهری بافق به طور میانگین ۴۰ درصد می باشد.
پیمانکار پروژه فاضلاب شهری بافق نیز در این جلسه با بیان اینکه علت کاهش سرعت کار در برخی از نقاط شهر نیاز به حفاری بعضا ١٠ متری تا عمق، سردی هوا و بالتبع آن طولانی شدن زمان اجرا، وجود چاه های جذبی و برخی دیگر از عوامل در امر اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری در این مناطق دانست.
امراللهی افزود:اکنون در حال پاکسازی و زیرسازی مناطقی هستیم که عملیات لوله گذاری انجام شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page