قسمت اول نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران با فرماندار بافق:موضوع تعقیب و گریز پلیس که منجر به فوت مدیر مدرسه حجاب شد در دادگاه نظامی در حال بررسی است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 9 بهمن 1396
موضوع تعقیب و گریز پلیس که منجر به فوت مدیر مدرسه حجاب شد در دادگاه نظامی در حال بررسی است

چهارمین نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد‌.

IMG_20180129_104718_282

چهارمین نشست خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد‌.
فرماندار بافق در ابتدا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تقدیر از خبرنگاران شهرستان گفت:خرسندیم که اعلام کنیم در یکسال آینده کارهای خوبی برای بافق رقم خواهد خورد.

IMG_20180129_104716_461

محمد زاده رحمانی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام و شهدای انقلاب و تنها شهید انقلاب شهرستان بافق ابراز امیدواری کرد:کشور با عزت، اقتدار و قدرت همچنان راه خود را طی کند.
وی مطرح شدن برخی از انتقادات نابجا را غرض ورزی و سیاه نمایی عنوان کرد.
در ادامه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان به ارائه سوالات خود پیرامون مباحث و مسائل شهرستان پرداختند.
فرماندار بافق در پاسخ به اینکه چرا روسای برخی از ادارت پاسخ سوالات خبرنگاران را به روابط عمومی های استان ارجاع می دهند گفت: روسای ادارات باید پاسخگوی سایت های مجوز دار و هفته نامه ها باشند در شورای اداری شهرستان این بحث مورد تاکید قرارخواهد گرفت.

IMG_20180129_104714_962

محمد زاده رحمانی خطاب به مدیر روابط عمومی فرمانداری بافق در خصوص ارسال نامه به مدیران ادارات مبنی بر پاسخگویی مناسب به رسانه های دارای مجوز شهرستان تاکید کرد.
وی همچنین در رابطه با حمایت از سرمایه گذاران بخش ریلی عنوان کرد:تسهیلات و زمین در اختیار آنان قرار می گیرد و از سرمایه گذاران در بخش صنایع جوار ریلی بافق حمایت می کنیم .
کرج، تهران و بافق سه نقطه از کشور هستند که تعمیرات کارخانجات لکوموتیو را بر عهده دارند در زمینه سوله، انبار، ریل های فرعی، جذب نیرو و اشتغال پیشرفت قابل توجه ای انجام شده و می طلبد تا از تعمیرات لکوموتیو به تعمیرات اساس تبدیل شود.

IMG_20180129_104709_833

وی افزود:پیگیری رفع مشکلات دو سرمایه گذار صنایع جوار ریلی بافق از برکات مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق در نوروز امسال بود.
فرماندار بافق در خصوص خبر تعیین جانشینی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق پس از محمد جواد عسکری اظهار داشت:خواسته بنده و مسوولان شهرستان انتخاب مدیر بومی از بدنه شرکت و کسی که در رابطه با مدیریتی تجربه داشته باشد است از مسوولان استان و کشور درخواست شد تا چند وقت دیگر این رفتن به تعویق بیفتد.

IMG_20180129_104708_101

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تعقیب و گریز ماموران انتظامی در خیابان مسجد جامع و مرگ مدیر دبیرستان حجاب تصریح کرد:این موضوع توسط بازرسی نیروی انتظامی و دادگاه نظام تحت بررسی و پیگیری است و نتیجه اعلام می شود.
زاده رحمانی گفت:بنده مکاتبات را انجام داده و خواهان پیگیری شدم و هیچ اهمالی و نادیده انگاری نمی شود.

IMG_20180129_104704_495

بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق در رابطه با اجرایی شدن طرح جامع شهر نیز خاطر نشان کرد: برای انجام این طرح جلسه ای با مدیر کل راه شهرسازی استان تشکیل و مقرر گردید مشاوره ای در این زمینه مطالعات را به کمیسیون کارگروه عالی شهرسازی در کشور ارائه دهد این طرح با توجیه بالا بودن قیمت زمین و همچنین عدم خدمات دهی به ساکنین مناطق بلوار کشاورز و محمد آباد که خارج از محدوده شهر می باشد بوده است.

IMG_20180129_104706_342

فرماندار بافق با اشاره به پرداخت عوارض ۲ درصد شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بیان کرد:۲ درصد عوارض کما فی السابق پرداخت می شود و امیدواریم تا پایان ماه سالی (تیرماه) رقم از سال گذشته عبور کند.
زاده رحمانی با بیان اینکه از بکارگیری واژه “قول” تنفر دارم اظهار داشت: هر موضوعی که طرح آن مطرح شده مورد پیگیری قرار گرفته و بسیاری از موضوعات به سرانجام رسیده؛ عملیات آبرسانی به روستای قطرم، تسریع در روند کار مدرسه خادمیان، پیگیری حل مشکلات سرمایه گذاران و… از جمله این موارد است.
زاده رحمانی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا عملیات آسفالت جاده گزوئیه لغو شده است تصریح کرد: دو موضوع مغفول مانده در شهرستان بافق منابع آبی و حفاظت از محیط زیست است مثلا برای برخی که در یزد خدمتی برای تبلیغات ریاست جمهوری کرده اند مجوز حفر چاه در بافق صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه هوبره حیات وحش بافق به عنوان نماد استان معرفی شد گفت:یزد و یوزی که نوحه آن خوانده می شود مرده ای در قبر نیست یوز در چند سال گذشته به عنوان نماد حیات وحش استان سمنان مطرح گردید در نظر دارم کوه حفاظت شده بافق به پارک ملی تبدیل شود حفاظت از کوه بافق از معادن برای مردم ارزشمندتر است.
وی با بیان اینکه با اخذ امتیاز از معادن بافق و دیگر مناطق استان جاده سیروس آباد ساخته می شود عنوان کرد: جاده سیروس آباد به صورت جهادی ساخته می شود و چنانچه معتمدین این منطقه بر آسفالت محور گزوئیه پافشاری کنند این عملیات انجام می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page