قسمت دوم نشست خبری خبرنگاران با فرماندار بافق:فرمانداری در خصوص رفع ابهام مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان همکاری لازم را با نماینده و شورا داشته است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 9 بهمن 1396
فرمانداری در خصوص رفع ابهام مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان همکاری لازم را با نماینده و شورا داشته است

فرماندار شهرستان بافق در رابطه با رفع ابهام مرزهای جغرافیایی بافق_ اردکان از همکاری لازم فرمانداری با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خبر داد.

فرماندار شهرستان بافق در رابطه با رفع ابهام مرزهای جغرافیایی بافق_ اردکان از همکاری لازم فرمانداری با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خبر داد.

زاده رحمانی در چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به سوال تعیین مرزهای جغرافیایی بیان کرد: فرمانداری در خصوص رفع ابهام مرزهای جغرافیایی بافق و شهرستان های همجوار با نماینده و شورای اسلامی شهر همکاری داشته و تقسیمات کشوری در این زمینه تصمیم گیر است.

وی همچنین در پاسخ به زمان اتمام عملیات دوبانده شدن محور بافق_ یزد گفت: درست است که باید از ۲۰ سال پیش به فکر دو بانده کردن جاده باشند اما در حال حاضر دو پیمانکار بدون وقفه دارند کار می کنند و اینقدر نیاز به مطلب و مقاله نیست.

وی افزود:اگر پیمانکاران جاده بافق _یزد درست کار نمی کردند و این پروژه تعطیل بود حتی خودم پیگیر اخذ مجوز تجمع مردم در این زمینه از وزارت کشور می شدم ولی الآن کار انجام می شود نیازی به این همه بوق و کرنا نیست.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور مجوز پرورش ماهی تیلاپیا در محدوده جغرافیایی بافق عنوان کرد:ده مجوز پرورش تیلاپیا به مردم بافق داده می شود تلاش کنید بافق خاستگاه پرورش ماهی تیلاپیا شود و بتواند خدمات فنی را صادر کند.

زاده رحمانی ورود به بحث اقتصاد مقاومتی را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با نهایی شدن پهنه صنایع غذایی باقرآباد منابع طبیعی می تواند کروکی ارائه دهد.

وی همچنین با اشاره به طرح گازرسانی به شهرک صنعتی گفت: در بافق آنقدر نگاهها به معدن بوده که شهرک صنعتی بافق تنها شهرک صنعتی استان بود که گازرسانی به آن صورت نگرفته و الان پیگیری کردیم تا در دهه فجر این طرح افتتاح شود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان همچنین از افزایش سهم بافق در تسهیلات کارآفرینی خبر داد و تصریح کرد: بافق با ورود دو سرمایه گذار در فرآوری نخیلات انقلاب ایجاد می کند.

وی افزود:افرادی که در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی فعالیتی انجام میدهند مستقیم به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار بافق در پاسخ به اینکه تعدادی در شهرک صنعتی بافق هیچ فعالیتی ندارند خاطر نشان کرد:افراد غیرفعال در شهرک صنعتی بافق به دادگستری معرفی شده تا خلع ید شوند.

وی همچنین اشاره به احداث فرودگاه در بافق کرد و گفت: در سازمان بین المللی بافق و یزد کد فرودگاه را دارند اما این فرودگاه در بافق وجود خارجی ندارد.
برای افرادی که بتوانند در زمینه احداث فرودگاه وارد شوند زیرساخت و زمین تامین می شود.
وی ادامه داد:بافق ظرفیت داشتن فرودگاه را دارد و پیش شرط آن مصوبه شورای تامین شهرستان و ارجاع به شورای تامین استان بوده که اینکار صورت گرفته است.

این مقام مسئول خواهان جذب سرمایه گذار در سیکل ترکیبی شد و عنوان کرد: در زمینه زیر ساخت گاز و برق جزء شهرستان های منحصر به فرد هستیم که زیرساخت قوی داریم.

زاده رحمانی در پاسخ به شرایط ایجاد نیروگاه خورشیدی گفت:جایگاه خورشیدی یزد به غیر از نور خورشید نیاز به داشتن دمای هوا مناسب دارد در این زمینه دو نفر وارد کار شده اند که یک نفر از آنها مجوزهای لازم را اخذ کرده و در راستای ایجاد نیروگاه خورشیدی ده مگا وات پست مبارکه پیش می رود.

فرماندار بافق در زمینه ورود به راههای شهرستان بیان کرد: با همکاری مدیر کل راه و شهرسازی رفسنجان دنبال کد دار کردن جاده بافق_رفسنجان هستیم.

وی عدم پذیرش برخی از مسئولیت های ادارات توسط نیروهای بونی را کاهش حقوق آنان عنوان کرد و گفت:بسیاری حاضر نیستند در ادارات بافق مسوولیت بپذیرند.
جدا شدن شرکت سنگ آهن از بدنه دولت باعث شده تا منبع مدیریتی مهمی از بدنه بافق خارج شود.

این مقام مسوول همچنین از امکان استخدام سه پزشک در پلی کلینیک تامین اجتماعی خبر داد و اظهار داشت:به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان آماده استخدام سه پزشک متخصص برای پلی کلینیک بافق را دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page