مثلث توسعه : دولتمردان ، مردم ، رسانه

دسته: مقالات
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 بهمن 1396

دیدار دولتمردان و حضور ایشان در سفرهای استانی در جمع مردم برای شنیدن و حس کردن بهتر مسائل و مشکلات ، دغدغه ایست برای مردمی که بنا به رفتار و عملکرد عده ای ظاهرا از ژن خوب نیستند و دیدارشان بهره ای ندارد . همان مردمی که با داشتن دردهایی از جنس بی عدالتی و تبعیض در صحنه ایستاده اند و همیشه برای پشتیبانی از ارزشهای انقلاب آماده بوده اند . چنین مردمی توقع ندارند به لطف تغییراتی جزئی در آخرین لحظات از حضور دولتمردان ایران اسلامی بهره مند شوند ایشان توقع ندارند که برای رفع مشکلاتشان فقط شکلاتی دریافت کنند .
مردم بافق جزئی از حوزه انتخابیه مهریز و جزئی از استان دارالعباده یزد هستند و هنوز دغدغه دارند که کی عدالت برقرار و دست نژادپرستانه نفوذ کرده در مدیریت که اثرها بر افزایش تبعیض و نارضایتی داشته است ، قطع میشود؟ تا کی باید به رخدادی دقیقه نودی رضایت بدهند و بر کلیت برنامه ای بنازند در حالی که از کیفیت آن خبر ندارند؟ تاکی باید منتظر بمانند تا روزی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور از ابتدا در برنامه سفرهای استانی قرار داشته باشد؟ و تاکی باید از مسئولین محترم خواهش شود که برای رفع فاصله طبقاتی عزمی و اراده ای جزم بفرمائید ؟ هرچند باز باید رضایت بدهیم که این بار به مدد حس شدن افکار عمومی و قاطعیت نماینده قانونمدار این حوزه محروم ، نسخه ای مسکنوار اما تحریک امیز محبت نمودند و الزاما باز باید به همین حضور عجولانه و شامگاهی به دور از چشمان مردم و اصحاب رسانه رضایت داد و از یاد برد ، که در این سفر برای اردکانیان چه محقق شد ؟!!!
مسئولین محترم ، شما که رسالت مسئولیتتان خدمت به خلق خدا در راستای آرمانهای امام(ره) و شهداست ، مردم حوزه انتخابیه مهریز نگران آینده هستند و امروز مشکلات عدیده ای دارند ، این را از نوع انتخابشان در انتخابات مجلس دهم میتوان فهمید ، لطفا کمی از حرارت این نگرانی را احساس کنید قطعا احساس مسئولیت بیشتر شما ، فشار افکار عمومی بر آقای تابش و اردکان را هم کم میکند و ایشان از این موضوع خرسند میشوند و البته برما مبرهن است که جناب تابش نیز در راستای رفع فاصله طبقاتی ، با شما همراهی بیش از پیش می نمایند و شاید حاضر شوند وقت ایراد سخن خود را به نماینده پرتلاش این حوزه محروم بسپارند تا درد دل این مردم رنج دیده ، در جلسات استانی منعکس گردد . هر چند نماینده حوزه فردیست که اگر وقتی ندادند وقت را بگیرد و حرفهای گفتنی را بزند .
امید است حرکتی جهادی در راستای در مردم بودن و با مردم ماندن انجام بشود ، مثلث توسعه و وفاق که از دولتمردان و مردم و رسانه تشکیل شده است ، محکمتر ظاهر شود و این مطلب جایگاه خود را پیدا کند که : مردم ولی نعمتانند و میفهمند هرچند مسئولین را نبینند و چیزی نگویند و از طرفی رسانه هرجایی که باشد و هرجا که آزادانه تصویر بگیرد و بنویسد ، کمک بسزایی بر حوزه اجرائی و نظارتی مسائل خواهد کرد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 بهمن 1396 - 8:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه رسانه ها همه با ژنهای خوب همصدا شوند و حرف دل مردم را نزنند که دیگر نیازی به رسانه نیست.
ایکاش رسانه ها به سمت پرسشگری و مطالبه گری بروند.وقتی در جلسه پرسش و پاسخ با فرماندار اینطور سوالات را به سمت دیگه ای سوق دادند دلم میخواست یکی بلند شه و واقعیات را کنکاش کنه که متاسفانه نشد.روح آزاد اندیشی و مطالبه گری و انتقال خواسته های مردمی برخی رسانه ها که داد آزادی میزنن چه شده؟نکنه میترسند که در روز خبرنگار ازشون تجلیل نشه؟؟

You cannot copy content of this page