معرفی و پیشنهاد اکران فیلم سینمایی «اِشنوگِل»

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 بهمن 1396
معرفی و پیشنهاد اکران فیلم سینمایی «اِشنوگِل»

«اشنوگل» با موضوع شهدای غواص به تهیه کنندگی و نویسندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی در ژانر دفاع مقدس، از تاریخ 1/9/96 وارد چرخه اکران سینمای ایران شد و اینکه چرا تاکنون به سینمای بافق نرسیده؛ جای سوال و تعجب است؟!

«اشنوگل» با موضوع شهدای غواص به تهیه کنندگی و نویسندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی در ژانر دفاع مقدس، از تاریخ ۱/۹/۹۶ وارد چرخه اکران سینمای ایران شد و اینکه چرا تاکنون به سینمای بافق نرسیده؛ جای سوال و تعجب است؟!

«اشنوگل» از زاویه جدیدی شکل گرفته و سوژه فیلم، یکی از حساس‌ترین مقاطع جنگ را روایت می‌کند. در خلاصه داستان فیلم «اشنوگل» آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده بوده و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده است.
“اشنوگل”، نامِ همان لوله‌ای است که غوّاصان توسطش، زیر آب نفس می‌کشند.
این فیلم در جشنواره فجر سال ۹۵ حضور داشته و توجه هنرمندان و مردم را به خود جلب کرده است.
بسیاری از اهالی هنر و رسانه طی یادداشت های مختلفی به این فیلم نمره قبولی داده اند وگفته اند که این فیلم “حتماً باید دیده شود”.

لذا در زمانه ای که وارد چهلمین فجر انقلاب اسلامی می شویم و همچنین در ایام سوگواری #مادر_شهدا، حضرت زهرا سلام الله علیها هستیم و اینکه ان شاءالله در پایان ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام هستیم، به مسئولین مربوطه؛ بویژه ریاست محترم اداره ارشاد اسلامی بافق و مدیر محترم روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی پیشنهاد می شود تا در صورت صلاحدید این فیلم را در سینمای بافق اکران نمایند؛ این فیلم می تواند در این ایام، روضه ی مصوری باشد برای مردم… و هم اینکه از جهتی فضای شهر را شهدایی می کند تا آماده شود برای استقبال با شکوه از میهمانان خوشنامی که قرار است بافق را معطر کنند به عطر شهدایی و یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی…
ان شاءالله تا در این دنیا هستیم و کاری از دستمان بر می آید و قدرت تصمیم سازی و تصمیم گیری داریم در راستای ترویج آرمان های انقلاب اسلامی ایران، شهدا و امام شهدا گام برداریم.

با تشکر
یک خادم الشهداء


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 20 بهمن 1396 - 11:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

لطفا مردم را با فیلمهای ضعیف صرفا برای اینکه به دفاع مقدس میپردازد از سینما فراری ندهید
فیلم اشنوگل نمره خوبی از منتقدین و مردم نگرفته و به نظر با رانت ساخته شده است
فیلمهای دفاع مقدس خوبی در راه است مثل تنگه ابو غریب و به وقت شام کمی صبر کنیم

You cannot copy content of this page