رضایت قلبی و خشنودی خاص هنگام حضور در موکب “مادر”

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 26 بهمن 1396
رضایت قلبی و خشنودی خاص هنگام حضور در موکب “مادر”

همزمان با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه فاطمیه حال و هوای شهر نیز رنگ و بوی دیگر به خود می گیرد و بیرق سیاه در سراسر شهر برافراشته می شود.

IMG_20180215_065727

همزمان با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه فاطمیه حال و هوای شهر نیز رنگ و بوی دیگر به خود می گیرد و بیرق سیاه در سراسر شهر برافراشته می شود.

عاشقان بی بی دو عالم موکب های خود را برای ارائه خدمات به دوستداران و ارادتمندان اهل بیت مهیا می کنند.

در مسیر عشق و دلدادگی آن هم به مادر سادات باید از جان گذشت.

در این ایام بافق و مردمانش نیز همراه با دیگر نقاط کشور و جهان در سوگ ام ابیها ارادت خود را به هر نحوی که در توان دارند به منصه ظهور می گذارند.

وقتی از کنار موکب های برپا شده در محلات و خیابان های شهر گذر می کنی مهربانی و محبت به خاندان و اهل بیت پیامبر را به وضوح مشاهده می کنی.

خبرنگار “بافق فردا” به جهت سپاس و قدردانی از این همه ابراز عشق و عاشقی به بی بی دو عالم به سراغ تنی چند از جوانان بافقی و مسوولان موکب ها که اکثرا جوان نیز هستند رفت و در خصوص این علاقه و محبت به اهل بیت با آنان به گفتگویی صمیمانه نشست.

محسن حاجی حسنی یکی از مسوولان موکب هیئت حضرت ابوالفضل(ع) مسجد امام جعفر صادق (ع) از فاطمه زهرا(س) به عنوان بهترین مادر دنیا یاد می کند و می گوید:قصه یتیمی این مادر از کنار “در” شروع شد.

IMG_20180215_065713

وی با آرزوی ظهور منجی عالم بشریت و شفا تمامی بیماران عنوان می کند: هدف و نیت تمامی آنهایی که دل در گرو این کار می گذارند رضایت صاحب عزا است.

حاجی حسنی با بیان اینکه دعای مادر در حق فرزند معجزه می کند تصریح کرد: امیدوارم فرزند رو سیاه، مادر عالم عاقبت بخیر شود.

در ادامه تهیه این گزارش سری به نقطه دیگر شهر زده و با اسماعیل زحمتکش که موکب خود را در خیابان مهدیه بنا کرده است گفتگویی انجام می شود.

وی گفت: هر کاری که از دستم برآید برای خشنودی قلب نازنین امام عصر و مادر مظلومش انجام خواهم دهد.

زحمتکش فاطمه را مظهر صبوری و استقامت عنوان می کند و می افزاید: ایشان مظهر یک دختر در برابر پدر، مظهر همسر ایثارگر در برابر همسر،مظهر مادر برای فرزندان و مظهر زن مبارز در تغییر سرنوشت جامعه است.

IMG_20180215_065717

امیر محمد دهستانی موکب دار دیگری که در میدان فاطمیه تمام عشق خود را به مادر عالم ابراز می نماید خاطر نشان می کند: زمانی که در این محل قرار می گیرم رضایت قلبی و خشنودی خاص تمام وجودم را فرا می گیرد.

IMG_20180215_065719

وی ادامه می دهد: چه خدمتی در دنیا بالاتر از خدمت به شیعیان و دوستداران دختر پیامبر است.

دهستانی در حالی که از مراجعین به موکب پذیرایی می کند یادآور می شود: مادر شهید مظلوم کربلا فاطمه است و آرزو می کنم روزی قبر این بانو آشکار شود و بتوان آن را از نزدیک زیارت کرد.

IMG_20180215_065723

IMG_20180215_065725

سید مسعود شهیدی نیز موکب دار ابتدای خیابان مهدیه از مادر جد غریبش سخن به میان می آورد و می گوید: تحقیق زیادی برای شناخت ایشان انجام داده ام.

وی می افزاید: کتابهایی از جمله روزگار فاطمیون، ایام فاطمیه، حضرت علی با فاطمه و… را مطالعه کرده اما هنوز به گوشه ای از معرفت مادرم پی نبرده ام.

شهیدی که آگاهی خوبی با توجه به سن کمش در رابطه با زندگانی فاطمه زهرا دارد بیان می کند: خواسته ام در قبال انجام این کار ناچیز ظهور امام زمان و دیدن ایشان برای لحظه ای است.

IMG_20180215_065711

IMG_20180215_065709


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page