بی ادعایان در راهند و ما در بیراهه

دسته: مقالات
۲ دیدگاه
شنبه - 28 بهمن 1396

ساده و شفاف ، رک و رو راست باشیم ، کمی پرده را کنار بزنیم و ببینیم چه کردیم؟ تا نیامده اند باز اصلاحی کنیم و چهره ها را بازسازی کنیم؟ شاید بهتر باشد آبی بر روی بزنیم و جان و دل را آب و جاروئی کنیم!!!
آخر خیلی زود ، چهره هامان در مقابل عظمت و شکوه پرکشیدگان کم آورد و لو رفت!!!
آخر خیلی زود خود را نمایان کردیم!!! آخر خیلی زود ، از ترویج نام و آرمانشان گذشتیم !!!
و چه زود خود را درجایگاهی گذاشتیم و شرایطی را رقم زدیم که به ما بیچارگان زان سو بخندند!!!
به راستی که شهید قلم چه زیبا از حقیقتی پرده برداشت که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند!!! درود بر شما شهدای وطن ، که توانستید به عاشقی برسید و از چرخه زمان فراتر روید . اما ما امروز در چرخه زمان همچنان سرگردانیم و بدتر از آن شرمنده ایم!!! چراکه شما خواستید بیایید و ما برای آمدنتان تعلل کردیم ، شرمنده ایم که برای آن همه اخلاص شما سبکبالان ، این قدر سنگدلی بخرج دادیم!!! شما از جان برای برقراری آرامش و آسایش ما گذشتید و ما انگار نه انگار !!! حتی نتوانستیم در کنار شادیمان شما را داشته باشیم ، شرمنده که پیروجوان دورهم جمع شدیم و عکس گرفتیم و متاسفانه در مقابل شما قد علم کردیم و افتخار کردیم به یکدلی و وحدتمان . شرمنده که نتوانستیم حضورتان در شادیهایمان را بپذیریم و قدمان در مقابل شما علم شد!!! الهی که بشکند قدی را که قصد خدشه زدن به راه شما دارد. شرمنده که راه ما ادامه دارد و بالاخره این راه با راه شما نخواند که انشالله در راه های بعدی !!!شرمنده که برکمترین نشانه ای از وجود نازنین شما چشم بستیم و باز خدا را شکر که شما مردانگی کردید و دست از همه آنچه که برای ما فراهم کردید برنداشتید!!!.
شرمنده که هنوز نتوانستیم الفبای درسی که شما نمره قبولی آن را گرفتید بلد شویم .
خلاصه کلام ، دستمان را بگیرید و البته دست مسئولان را نیز بگیرید تا قدمی به شما و آرمانهای شما که همانا داشتن ایرانی اسلامی و آباد بوده است ، نزدیکتر شویم .

محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یه خورده متن بو دار است
حتی نتوانستیم در کنار شادیمان شما را داشته باشیم ، شرمنده که پیروجوان دورهم جمع شدیم و عکس گرفتیم و متاسفانه در مقابل شما قد علم کردیم و افتخار کردیم به یکدلی و وحدتمان . شرمنده که نتوانستیم حضورتان در شادیهایمان را بپذیریم و قدمان در مقابل شما علم شد!!! الهی که بشکند قدی را که قصد خدشه زدن به راه شما دارد.
فکر کنم دل راوی از این پره که قرار بوده شهدای گمنام پارک آبشار خاکسپاری بشوند ولی یکی از مسئولین بلند پایه شهر با این کار مخالفت کرده
به خدا به پیر به پیغمیر هر کاری در جای خودش قرار بگیره زیبا هست
چای شهدای گمنام قطعه شهدای گمنام بهشت حسین (قاضی) هست
چقدر اونجا اجر و قرب دارن و پنجشنبه ها چه جمعیت انبوه و کثیری بهشون سر میزنن

    مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 8:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    جالبه که این مسئولین سر این چیزا خوب یک دلند
    ولی برای کار کردن برای مردم استاد کارشکنی هستند

    فکر کنم میخوان بگن که : شهیدان از جانشان برای ما گذشتند ولی حالا ما از خود نمیدانیمشان.
    شهرما چیزهای علاوه تر پرداره ، در شهرهای کوچک و بزرگ شهدارا در کوشه کنار شهر میبینی ولی در شهر ما دنبال اینند که اینان رفته اند و دیگر جای آنها در شهر نیست.
    دست مریزاد به مسئولین آنان که از قبل خون شهیدان به جاه و مقام رسیدند و قرار بود راه شهیدان را ترویج دهند ولی امروز شهید را از جامعه جدا کرده اند

You cannot copy content of this page