رئیس اداره بهزیستی شهرستان بافق:برخورد احساسی با مسائل ناشی از صدمات روحی مراجعین،سبب آسیب های فردی و اجتماعی بعد خواهد شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 بهمن 1396
برخورد احساسی با مسائل ناشی از صدمات روحی مراجعین،سبب آسیب های فردی و اجتماعی بعد خواهد شد

دومین جلسه شورای کارشناسی بهزیستی بافق درمورد راهکارهای مناسب برای خدمات بهتر به جامعه هدف مرکز اورژانس اجتماعی(123) با حضور رئیس بهزیستی،کارکنان اداره بهزیستی و مرکز تشکیل شد.

دومین جلسه شورای کارشناسی بهزیستی بافق درمورد راهکارهای مناسب برای خدمات بهتر به جامعه هدف مرکز اورژانس اجتماعی(۱۲۳) با حضور رئیس بهزیستی،کارکنان اداره بهزیستی و مرکز تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی بافق؛دکترخوشگذران رئیس بهزیستی بافق بیان کرد در روند پیگیری های پرونده ها باید قانونی برخورد شود و برخورد احساسی با مسائل ناشی از صدمات روحی مراجعین،سبب آسیب های فردی و اجتماعی بعد خواهد شد.
در ادامه ریحانه کارگران مسئول مرکز اورژانس اجتماعی بافق با توجه به بیان روند پیگیری مداخلات انجام شده اظهار داشت نقش وکلا در رشد طلاق توافقی موثر بوده است که با ایجاد فضای همکاری بیشتر این بزرگواران با مرکز می توانیم شاهد کاهش طلاق باشیم.
وی نبود اشتغال را یکی از عوامل موثر در گسترش آسیب های اجتماعی دانست.
لازم به ذکر است در این جلسه با توجه به تبادل نظرات حاضرین،برگزاری کارگاه شناخت آسیب های اجتماعی و روش های کاهش آن ها با حضور وکلا و کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی و همچنین نشست چهارجانبه فرمانداری،شورای اسلامی،شهرداری و بهزیستی جهت ایجاد زمینه های شغلی مناسب برای جامعه هدف مرکز اورژانس اجتماعی بافق،مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page