رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق در جلسه ستاد نوروزی عنوان نمود:بازار به طور دقیق نظارت می شود/ توزیع ۱۷ تن کالای تنظیم بازار

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 7 اسفند 1396
بازار به طور دقیق نظارت می شود/ توزیع ۱۷ تن کالای تنظیم بازار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق گفت: به منظور رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات بازار به طور دقیق رصد و پایش می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق گفت: به منظور رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات بازار به طور دقیق رصد و پایش می شود.

ولی اله رنجبر با بیان اینکه در این خصوص هیچ گونه مماشاتی با متخلفین نداریم عنوان کرد: از ظرفیت سازمان های مربوطه، انجمن های حمایت از مصرف کنندگان و بازرسین افتخاری استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع تامین میوه شب عید اظهار داشت: عوامل و محل توزیع با نظر اداره تعاون روستایی تعیین گردیده است.

رنجبر به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از سوم تا دوازدهم اسفندماه اشاره و خاطر نشان کرد: توزیع کالاهای پر تقاضا با همکاری اداره جهاد کشاورزی مد نظر قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق همچنین از توزیع ۱۷ تن انواع برنج و ۳ تن تخم مرغ در اسفند ماه خبر داد.

رنجبر ادامه داد: خوشبختانه به حدود ۸۰ واحد صنفی احتمال یا اتفاق تخلف تذکرات لازم داده شده و نظارت بر مراکز اقامتی، دفاتر خدماتی، کار رستورانها و… انجام می شود.

وی گفت: اکیپ های نظارتی از سه ماه گذشته تشکیل و به واحدهای صنفی که مشکلاتی داشتند تذکرات داده شده و در صورت عدم اصلاح برخورد تعزیری صورت می گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page