آقای بخشدار لطفا به قولی که دادید عمل کنید

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 اسفند 1396

سرپرست تیم هفت سنگ بافق در خصوص برگزاری مسابقات هفت سنگ که قرار بود همراه با بازی های بومی محلی برگزار شود گفت: آقای بخشدار به قولی که می دهید عمل کنید و ورزشکاران را سرکار نزارید.
همزمان با دهه مبارک فجر هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در رشته های لی لی برای بانوان و هفت سنگ، والیبال سه نفره، روپایی و دیگر ورزش ها برای آقایان را برگزار کرد که در این بین نیز بازی هفت سنگ هم بود که متقاضیان در رشته های مورد علاقه ثبت نام کردند. و هر نفر در یک رشته بیشتر نمی توانست ثبت نام کند.
در رشته هفت سنگ ۱۲نفر در قالب ۳تیم ثبت نام کردند که در این بین تمام رشته ها مسابقات آن برگزار و نفرات برتر نیز مشخص شد ولی مسابقه هفت سنگ برگزار نشد.
محسن فتاحی مسئول سه تیمی که در رشته هفت سنگ ثبت نام کرده بودند با ابراز گلایه در این خصوص گفت: در موقع ثبت نام گفته بودم که سه تیم برای ثبت نام نام نویسی کرده اند ولی متاسفانه برای ما ارزشی قائل نشدند و برای رشته ما مسابقه ای برگزار نشد.
وی در ادامه افزود: با این شرایط نفراتی که ثبت نام کرده بودند به من گلایه کردند که چرا این رشته را برگزار نکردی و نگذاشتید در رشته دیگر ثبت نام کنیم و اعتراض آنها نیز شروع شد.
فتاحی ادامه داد: در این خصوص به اداره ورزش وجوانان مراجعه و آقای نارگانی نیز با بخشدار تماس گرفت که آقای پورامینی قول داد که به زودی این مسابقه برگزار خواهد شد و با دهیار مبارکه نیز هماهنگی ها را انجام دهید که متاسفانه هرچه تماس گرفتیم گفت در جلسه هستم.
وی تصریح کرد: دوباره با بخشدار تماس گرفتیم و قول هفته آینده را داد و گفت تا پایان ماه بهمن این مسابقه برگزار و اختتامیه نیز گرفته خواهد شد.
فتاحی اظهار داشت: با این صحبت بخشدار قرار بود روز چهارشنبه هفته قبل برگزار شود که هنوز این مسابقه برگزار نشده و حدود ۱۵روز است که مارا سرکار گذاشته اند.
سرپرست تیم هفت سنگ بافق عنوان داشت: دیروز از اداره ورزش و جوانان تماس گرفتند که قرار است امروز این مسابقه برگزار شود ولی متاسفانه امروز هم خبری به ما ندادند وامیدی هم دیگر نداریم.
وی افزود: آقای بخشدار چرا وقتی قول و وعده ای می دهید عمل نمی کنید؟ ورزشکاران این رشته با امید در این مسابقه ثبت نام کردند و چرا برای آنها احترامی قائل نمی شوید؟ حداقل می گفتید که نمی خواهید این مسابقه را برگزار کنید در رشته های دیگر ثبت نام می کردند.
فتاحی در پایان به سخن شهید رجایی اشاره و بیان داشت: شهید رجایی می گوید بعضی مسئولین پست می گیرند ولی خودشان را پست می کنند. من از رئیس اداره ورزش و جوانان گله ای ندارم و از ایشان و پرسنل این اداره تشکر می کنم چون تلاش خودشان را کرده اند ولی متاسفانه آقای بخشدار و آقای حیدری دهیار مبارکه وعده سر خرمن می دهند.

بافق خبر


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page