آیا در تخریب و عدم تخریب منازل عباس آباد مبارکه بافق پارتی بازی شده است؟

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
شنبه - 12 اسفند 1396
آیا در تخریب و عدم تخریب منازل عباس آباد مبارکه بافق پارتی بازی شده است؟

در چند روز گذشته خبری مبنی بر تخریب منازل در عباس آباد روستای مبارکه توسط جهاد کشاورزی در سایت های محلی درج شد.

در چند روز گذشته خبری مبنی بر تخریب منازل در عباس آباد روستای مبارکه توسط جهاد کشاورزی در سایت های محلی درج شد.

داوود دهقان یکی از صاحبان این منازل صبح امروز در گفتگویی تلفنی با خبرنگار” بافق فردا ” ضمن اعتراض به این کار گفت: تخریب منازل در عباس آباد روستای مبارکه بدون حکم دادگاه بوده است.

وی افزود: زمان تخریب از سرهنگ که از یزد آمده بود خواستم تا حکم تخریب را تحویل دهد اما وی گفت حکم و قانون خودم هستم.

دهقان با بیان اینکه هشدار فقط بر روی دیوار حک شد اظهار داشت: ماندم چگونه است که برای نامداران و ثروتمندان پروانه ساخت صادر می شود اما کسی به درد و دل ما گوش نمی دهد.

صاحب منزل تخریب شده ادامه داد:زمان تخریب خانه یکی از پولداران و فردی که پارتی داشت یکدفعه با یک زنگ تلفن تخریب نشد و گفتند لودر خراب شده است!!!

دهقان همچنین با اشاره به اینکه سند شخصی عباس آباد بنام ۱۳ نفر است تصریح کرد: اعتراض خود را به بیت رهبری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دادستان و دیگر مسوولین اعلام کرده ام تا جایی که دادستان گفت فقط حکم همراه داشتن سرباز توسط بنده صادر شده است.

وی با بیان اینکه منزل شخصی خود در خیابان امام رضا (ع) را فروختم تا اشتغالزایی کنم عنوان کرد: کارگاه نجاری من در عباس آباد به طور مستقیم و غیر مستقیم ۱۸ نفر مشغول بکار هستند.

وی افزود: خانه عباس آباد را هم ساختم تا بتوانم خانواده ام را به آنجا که نزدیک کارگاهم است ببرم.

صاحب منزل تخریب شده بیان کرد: اگر قانون هست باید برای همه اجرا شود نه آنکه پارتی داران با خیال آسوده زندگی کنند.

دهقان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سالجاری به تولید و اشتغال گفت: چرا اینگونه با کسی که تمام دار و ندارش را برای پیشرفت شهرش هزینه کرده رفتار می شود.

او ادامه داد: این صحبتها از جانب روح الله طالعی، علی ملکی و احمد مفتی که منازلشان تخریب شده نیز بیان می کنم.

دهقان اظهار داشت: در زمان تخریب خانه ها تماس های مکرری با اعضای شورای اسلامی و دهیار مبارکه داشتم اما بی پاسخ ماند و چنانچه پروانه ساخت برای ما صادر شود که هیچ وگرنه کارگاه را میفروشم و از اینجا هم خواهم رفت.

پول را در بانک سپرده کنی غصه هم نداری.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای ادامه کار و حقوق کارگران مجبور به گرفتن وام نیز شده ام اما دلخوشیم این بود که چند نفری از این کارگاه برای زن و بچه خود روزی کسب کنند.

فرد معترض در پایان گفت: لطفا به این سوالم پاسخ دهند چرا برای پرورش زالو و ماهی زینتی پروانه صادر می شود اما کارگاههای به این بزرگی در روستا حمایت نمی شود؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
یاس کبود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 اسفند 1396 - 6:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حکایت یک بوم ودو هواست ساخت وسازهای زمینهای مبارکه رو تخریب میکنن ولی زمینهای کشاورزی حاجی اباد رو اب وبرق وانشعاب گاز میدن من هم یکی از مالکین زمینهای کشاورزی مبارکه هستم اقای دهستانی که در قسمت اراضی کار میکنن زورش فقط به ما رسیده زمین از ما بهترون که پارتی دارن رو اخطار نمیزنه ولی زمین ما را اخطار زده واین انصاف نیست و بی عدالتی هست چطور پروانه ساخت نمیدن که بعضی ها ساختمان زدن واب وبرق داره و بزودی انشعاب گاز هم میگیرن وشاید هم گرفتند وما بی خبریم وخبری از اخطار هم نیست ان شاالله بزودی زود امام زمانمان ظهور کنه و ریشه ظلم وبی عدالتی رو از روی کُره ی زمین بردارد .

You cannot copy content of this page