ضعف و قوت نمایشگاه بهاره بافق از زبان غرفه داران و مراجعه کنندگان

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
شنبه - 12 اسفند 1396
ضعف و قوت نمایشگاه بهاره بافق از زبان غرفه داران و مراجعه کنندگان

نمایشگاه بهاره هر ساله با نزدیک شدن ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو در نقاط مختلف کشور برگزار می شود‌.

نمایشگاه بهاره هر ساله با نزدیک شدن ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو در نقاط مختلف کشور برگزار می شود‌.

با توجه به سنت ها و آیین مردم ایران خرید و فروش در زمینه های گوناگون افزایش یافته و بازار کسب و کار رونق بیشتری به خود می گیرد.

تقاضای مردم نیز برای خرید کالاها و مایحتاج زندگی خود زیاد شده و مغازه داران و فروشگاهها نیز به عرضه بیش از پیش اجناس خود می پردازند.

و آنچه در این میان برای اقشار مردم و مسوولان از اهمیت خاصی برخوردار می شود کنترل و ثابت نگه داشتن قیمت کالاهای مورد نیاز است.

برگزاری نمایشگاه بهاره به منظور خرید آسان خانواده ها و در دسترس بودن اقلام مایحتاج می تواند در جهت هموار نمودن مسیر به مردم کمک شایانی کند.

بافق نیز همانند دیگر نقاط کشور در چند روز گذشته اقدام به برگزاری کرده است.

از همین رو با تنی چند از غرفه داران و مراجعه کنندگان نمایشگاه گفتگویی ترتیب داده شد تا از نقاط قوت و ضعف این مجموعه اطلاعی کسب شود.

IMG_20180303_112434

یکی از غرفه داران قسمت پوشاک نمایشگاه بنام احمد حیدری از مشهد مقدس در این رابطه گفت: استقبال مردم از خرید بسیار خوب بود اما بارندگی چند روز اخیر خسارت زیادی به غرفه داران وارد کرد.

وی افزود: عملکرد مدیریت نمایشگاه ضعیف است و برگزاری این مجموعه در چنین محلی در شان مردم بافق نیست.

IMG_20180303_112357

حبیب الله دهقانزاده یکی از مراجعه کنندگان نمایشگاه نیز ضمن اعتراض به محل تردد مردم اظهار داشت:مکان غرفه ها مناسب می باشد اما ورود و خروج مردم با توجه به جمعیت زیاد با مشکلاتی روبرو است.

IMG_20180303_112355

دیگر غرفه دار احمد غلامی( غرفه ۴ پوشاک مردانه) از استقبال مردم اعلام رضایت کرده و تصریح کرد:وضعیت داخل سالن نسبت به بیرون بهتر است اما امسال به دلیل بسته شدن درب طرف سالن مشکلاتی را برای غرفه داران داخل سالن به وجود آورد.

IMG_20180303_112429

بانوی ۳۳ ساله بافقی که یکی از مراجعه کنندگان نمایشگاه است از مکان برگزاری گلایه مندی شدیدی داشت و خاطر نشان کرد:تنفس مردم در این محل که راهروهای بسیار تنگی دارد مشکل است حتی به دلیل بوی تعفن عرق نمی شود با صبر و حوصله خرید کرد.

ستودنیا یکی دیگر از غرفه داران پوشاک زنانه که ۴ سال متداول در نمایشگاه های بافق حضور دارد از شلوغی محل رفت و آمد مراجعه کنندگان گلایه کرد و گفت: قدرت خرید مردم بافق بسیار کاهش یافته و همه به دنبال جنس با قیمت پایین هستند کیفیت کالا مد نظر قرار نمی گیرد.

وی افزود: برخی از مراجعه کنندگان از عدم پرداخت حقوق نیز گلایه مند می باشند

IMG_20180303_112430

در ادامه این گزارش برای پاسخگویی مدیر اجرایی نمایشگاه به سراغ علی دهقان رفتیم و در خصوص مشکلات پیش آمده برای مردم و غرفه داران با وی گفتگویی انجام دادیم.

دهقان با اشاره به بارندگی چند روز گذشته و خسارت وارد آمده به غرفه داران گفت: برای جبران خسارت، دو روز به زمان برگزاری نمایشگاه اضافه شد و غرفه ها رایگان در اختیار غرفه داران قرار گرفت.

وی افزود: مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاهها در آینده مد نظر است.

دهقان در پاسخ به اینکه چرا مردم برای رفت و آمد دچار مشکل می شوند عنوان کرد : با نصب بنر ورود و خروج مشخص شده اما مردم در این خصوص دقت نمی کنند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بهاره بافق با بیان اینکه مکان در حال حاضر نمایشگاه مناسب نیست تصریح کرد:درب طرف سالن نیز به دلیل برقراری امنیت و همچنین اعتراض غرفه داران بیرون بسته شده است.

IMG_20180303_112352


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
راوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 اسفند 1396 - 4:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مغازه دارها که همیشه ناراضی هستند و با برگزاری نمایشگاه مخالفند حالا که مردم هم راضی نیستند بهتر هست برگزار نکنن

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 اسفند 1396 - 10:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آخه مدیر محترم شما که میخوای مسیر مشتریان رو به گونه ای تعیین کنی که همه مجبور بشن از جلو غرفه دارای بیرونی رد بشن ،چرافکری برای راهروهای تنگ نمیکنی که جوابگوی این جمعیت زیاد باشه ؟؟
آیا خودت حاضری خانمت رو تنهایی بفرستی اونجا برای خرید که پر از آدمای مختلفه؟؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 اسفند 1396 - 10:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

وجود مانع و سطح شیب دار در قسمت ورودی سالن باعث زمین خوردن مردم شده .برای اصلاحش فکری بکنید.
خودم شاهد زمین خوردن پیر زنی بودم که پاش به مانعی برخورد کرد و به زمین خورد .دلم براش سوخت وکاری نتونستم بکنم

You cannot copy content of this page