شکایت معلولین جسمی حرکتی بافق از عدم مناسب سازی مسیرهای تردد و ورودی ادارات

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 اسفند 1396

بسمه تعالی
فـرمـانـدار محتـرم شهـرستـان بـافـق
بـا عـرض سـلام و خستـه نبـاشیـد
اینجانبان «معلولین جسمی حرکتی» شهروند بافق, ساکن این شهر خواستیم با کسی درد و دل کنیم, از هر لحاظ نگریستیم«گوش شنوا, دلسوز اقشار ضعیف جامعه و توانمند در رفع مشکلات و…»قرعه به نام شما خورد.

IMG_20180311_090332

فرماندار عزیز سالیان متعددی است در این شهر زندگی به سر می بریم همه جا گفتیم و داد زدیم ما نیاز به ترحم نداریم. گفتیم راه را برای ما هموار کنید تا ما هم بتوانیم همچون افراد سالم در شهر تردد کنیم , کار و تلاش داشته باشیم و از زندگی کردن لذت ببریم.
چرا باید وجود موانع در سطح شهر مانع حضور ما در اجتماع و درنتیجه گوشه گیریمان شود.

IMG_20180311_090331

ما گله داریم از بسیاری از ادارات,ارگانها ,بانکها,دکانها, آموزشگاه ها و… که به علت وجود پله های متعدد و موانع و عدم تعبیه رمپ استاندارد و بالابر خیلی محترمانه و کنایه وار به ما می گویند ورود ممنوع. چرا نباید سطح شهر به نحوی سازماندهی شود که ما هم بتوانیم از امکانات آن بهره ببریم و نیاز به درخواست کمک از دیگران نداشته باشیم. لازم به ذکر است که فقط ما با این مشکلات روبرو نیستیم بلکه بسیاری از اقشار دیگر جامعه ازجمله زنان باردار و سالمندان با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.
جناب آقای زاده رحمانی فرماندار محترم و معزز از جنابعالی درخواست داریم ما را دریابید و با همت و پشتکار تمامی مسئولین مربوطه برای همیشه مشکل عدم مناسب سازی شهر برای حضور اقشار آسیب پذیر جامعه را مرتفع نمایید و بافق را به عنوان الگویی سرامد به سرتاسر کشور عزیزمان معرفی نمایید.
توفیقات جنابعالی و تمامی مسئولین دلسوز شهرمان را از خداوند باری تعالی مسئلت داریم
باتشکر
تعدادی از معلولین بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page