استاندار یزد:سطح موضوعات مطرح شده در بافق متفاوت و بالاتر از دیگر شهرهاست

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
دوشنبه - 21 اسفند 1396
سطح موضوعات مطرح شده  در بافق متفاوت و بالاتر از دیگر شهرهاست

استاندار یزد گفت: سطح موضوعات و خواسته های مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق متفاوت تر از دیگر شهرستان های استان است.

استاندار یزد گفت: سطح موضوعات و خواسته های مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق متفاوت تر از دیگر شهرستان های استان است.

زمانی قمی با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق با بیان اینکه این جلسه یکی از جلسات خوب و در عین حال متفاوت من با شوراهای اسلامی بود اظهار داشت:در خیلی از شهرها با شوراهای اسلامی جلسه داشتم اما سطح موضوعاتی که در بافق مطرح شد متفاوت تر بود.

وی افزود:اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق از طرح مسئله کوچک نیز نگذشتند که ارائه چنین مسائلی در ارتقا سطح شهر و شهرستان مثمر ثمر است.

استاندار یزد با اشاره به جو صمیمی و همدلی در بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان تصریح کرد: احساس کردم تقسیم کار خوبی صورت گرفته که این خود یک ویژگی بسیار خوب است.

زمانی قمی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار اشاره ای به موضوع مرزهای جغرافیایی کرد و یادآور شد: مسئله ظریفی مطرح شده و قضاوت کردن در مورد آن کاری بس سخت و دشوار می باشد.

وی افزود:همه کشور برای من عزیز است هر جای ایران توسعه پیدا کند خوشحال می شوم اینجا نیز حوزه سرزمینی من است و بنده والی استان بوده و بافق جای با منزلتی است که به آن علاقمند هستم.

بالاترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه ماموریت مرزهای جغرافیایی به حوزه سیاسی سپرده می شود گفت:به اتفاق شورای اسلامی این مسئله پیگیری شود من نیز صحبت خواهم کرد.

زمانی قمی ادامه داد: به مسیر مقابله ای نپردازید اگر اختلافات حوزه تقسیمات بالا بگیرد دولت دیرتر تصمیم گیری می کند این تجربه من است به آن عنایت داشته باشید معقول و منطقی حل شود.

وی در ادامه اضافه کرد:بین الله هر چه حق است صورت پذیرد.

زمانی قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گیری بافق در پنج راه ریلی کشور عنوان کرد: راه اندازی کارخانجات تعمیرات اساسی لکوموتیو با جدیت دنبال می شود و مطمئن باشید بلافاصله با معاونت رییس جمهور مکاتبه صورت خواهد گرفت مطالبه من استاندار نیز روی این موضوع است.

وی گفت: برای این کار حاضرم دو بار دیگر هم به بافق بیایم جریان صنعت در این شهر باید تغییر کرده و به سمت وضعیت مناسبتر پیش رود.

وی همچنین ضمن تشکر از تلاش های شهردار و شورای اسلامی بیان کرد: موضوعات شهرستان از قبیل راه با مدیریت عمرانی استان دنبال می شود.

استاندار یزد در ادامه سخنان خود به پرداخت عوارض معادن اشاره کرد و افزود: با خزانه کشور گفتگو کردم و مسیری انتخاب شده تا معادن و ایمیدرو مستقیم عوارض را به حساب خزانه استان واریز کنند.

وی اظهار داشت: دیوان محاسبات کشور نیز این موضوع را زیر سوال برده و از طرفی ۱۵ درصد حق مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به تردد زیاد کامیونها در محور بافق یزد عنوان کرد: این ترددها باعث تخریب محور می شوند و باید با پرداخت عوارض زیرساخت ها از وضع موجود تغییر کند.

وی در خصوص برگزاری جلسه با دادستان دیوان محاسبات کشور، نمایندگان استان و شورای معادن قبل از سال جدید اعلام آمادگی کرد و گفت: حاضرم حتی در روز اول نوزوز این مسئله را پیگیری نمایم.

استاندار یزد با اشاره به موضوع دیگر مطرح شده در جلسه در خصوص درمان و بهداشت خاطر نشان کرد: با رییس دانشگاه صحبت نمودا و دستور می دهم همراه با معاون سیاسی به بافق بیایند.

بالاترین مقام اجرایی استان اظهار داشت: آنان موظف هستند بنشیند و حرفهای شورای اسلامی و فرماندار را بشنوند تاکید می کنم رضایت در این خصوص جلب شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 اسفند 1396 - 8:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب استاندار بایست هم سطح توقعات بالا باشد زیرا به این مردم واقعا ظلم شده است.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 اسفند 1396 - 9:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

برای اولین باره که اینچنین اخبار مسرت بخشی را از جانب استانداری میشنویم انشالله که به عمل تبدیل بشه و فقط حرف و شعار نباشه.

You cannot copy content of this page