افشاری از بیمارستان بافق می رود؛دانشی می آید

دسته: علمی - پزشکی
۱۴ دیدگاه
شنبه - 26 اسفند 1396

خبرهای موثق رسیده به “بافق فردا ” حاکی از آن است که ابلاغ دکتر دانشی به عنوان سرپرست بیمارستان ولیعصر (عجل ا…) بافق صادر شده و رونوشت آن هم ارسال گشته است.

این خبر می افزاید: تودیع و معارفه رییس قبلی و جدید بیمارستان بافق بعد از ایام تعطیلات و مسافرت های نوروزی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است دانشی بافقی است و قرار است نسبت به اصلاح اوضاع کنونی بیمارستان که موجب نارضایتی هایی گردیده اقدام کند.

گفتنی است پیش از این افشاری به مدت ۷ سال مدیریت تنها بیمارستان بافق را به عهده داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
بی سواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 اسفند 1396 - 6:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مسلما با مدیر بومی وضعیت خیلی بدتر هم خواهد شد . وضعیت بیمارستان حداقل تو دو سه سال گذشته خیلی بهتر از ۶-۷ سال قبل شده و داره بهتر میشه . به خاطر یکی از اعضای شورای شهر که اتفاقا موتلفه ای هم هست این تغییر و تحول داره اتفاق میفته . این همه گرفتاری و اشکال و ایراد تو شهر و شورای شهر و شهرداری وجود داره این آقای عضو شورا گیر داده به رییس بیمارستان اونم از هر جا که تونسته.با لابی گری و تهدید و خودشیرینی و … . خیلی طرفدار فرماندار بودم ولی با کوتاه اومدن در برابر خواسته های برخی افراد بومی که فقط به فکر منافع شخصی و حزبی هستن دیگه هیچ ارزشی برام نداره.این افراد بومی همونایی هستن که به خاطرشون هنوز جاده معروفمون درست نشده و سنگ انداری کردن و میکنن.

    شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 اسفند 1396 - 8:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    آیا این آقا تمام مشکلات شهر ورفقاوفرزندان آنهارا با پارتی بازی حل کرده که نوبت به تخریب سیستم بهداشت ودرمان شهرستان رسیده کاش مسئولین حدومرز خود را می شناختند واقعا” که ….

برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 اسفند 1396 - 8:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ان شاءالله مدیر بالیاقتی جهت ریاست بیمارستان انتخاب شود تا پرسنل و همشهریان عزیز رضایت داشته باشند ایشان که اصلا مدیر نبودن این هفت سالی هم که بودن به لطف خانواده شهید بوده و بس

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 اسفند 1396 - 9:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عملکرد دکتر دانشی انقدر روشن وزیباست که تمام پرسنل ومردمی که او را میشناسند تاییدمیکنند واقای بیسواد لطفا تو لفافه حرف نزنید واز عقب بودن زمان ساخت بیمارستان جدیدطبق زمانبندی به علت عدم پیگیری به مردم خبردهید ضمنا زمان فرماندار سابق اقای طلایی قرار بود این اتفاق بیافتد وجابجایی انجام شود نه امروز

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 اسفند 1396 - 9:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایشالله با اومدن دکتر دانشی کمبودها و ضعف ها و نواقص و مشکلات بیمارستان حل بشه تا حال مردم هم بهتر بشه و بیشتر از رئیس قبلی مسئولیت پذیرتر و پاسخگوتر باشند.

امیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 اسفند 1396 - 1:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نباید از حق گذشت که تغییرات بیمارستان در چندسال گذشته بسیار چشمگیر بوده و اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده که کاملا واضح و مشهود است همون آقای دکتر دانشی هم هرجا که بخوان گزارش عملکرد ارائه کنن اقدامات انجام شده بیمارستان را بولد می کنن چون چیز دیگه ای برا ارائه ندارن،ساخت بیمارستان جدید برا بافق و خاتم مصوبه سفر ریاست جمهوری به یزد در یک زمانه، ولی بیمارستان خاتم هنوز حتی کلنگش زمین نخورده که بیمارستان بافق بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داره که نمونه عملکرد بسیار خوب دکتر افشاری در این زمینه هست، متاسفانه ما بافقیها همیشه چوب باند بازی و حزب بازی مسئولینمونا خوردیم ،آقایون وقتی میخوان رای بیارن دم از حق و حقیقت و کار برای خدا میزنن و وقتی رای آوردن تازه اول پیگیری منافع شخصی و حزبی خودشونه.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اسفند 1396 - 8:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام واقعا از این خبر متاسفم دکترافشاری بهترین مدیر این شهرستان بود به طوریکه این اقایون که فقط دنبال منافع شخصی خودشون هستن سالها برای جابجایی ایشون تلاش کردن وبرای پیش بردن هدفشون اخلاق ،دین وهمه چیز را زیر پا گذاشتن ولی خوب شایستگی هیچ کس با خرابکاری ادمایی که فقط فکر منافعشون هستن جایی نمیره
وسوال من از اقایونی که از عملکرد اقای دکتر دانشی تعریف میکنن چند نمونه از عملکردشون در شبکه بهداشت را بگن شاید خارج از شهر یا خارج از کشور انجام شده که مردم مطلع نیستن

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اسفند 1396 - 8:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من تا حالا هیچ چیزی نفرستاده بودم چه جوری تکراریه؟؟

عبدالله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اسفند 1396 - 8:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام : در جواب آقای بی سواد که مطالبی از روی غرض و منافع شخصی خود نوشته اید باید بگویم که طبق بررسی های بعمل آمده رییس قبلی بیمارستان بخاطر پارتی که در مرکز استان داشته تا بحال بوده وگرنه به قول معروف نمیتونست آب را دو تا کنه و اکثر پرسنل محترم بیمارستان اعم از پزشکان – پرستاران و …. از عملکرد ایشان ناراضی بودن و خدا را شکر با درایت و پیگیری مسئولین خدوم شهرستان بویژه فرماندار دلسوز و با تدبیر مان وتغییر در مدیریت بیمارستان بافق انشااله شاهد بهتر شدن وضعیت بیمارستان خواهیم بود . و احتمالا شمای بی سواد از اندک اطرافیان رییس قبلی بیمارستان هستید ک با …. خوری منافع خوبی داشته اید .

    بی سواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 فروردین 1397 - 9:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    شما که هیچی نمیدونی و کلا تو باغ نیستی نیاز نیست به من بگی از روی غرض. کدوم مسوول بافقی و بومی تو کدوم منصب و شغل به درد من و تو خورده توی این شهر؟ به جز شهردار فعلی که استثنا هستند.اصلا تو پاتو تا حالا توی بیمارستان گذاشتی؟ صد در صد از اون اونایی هم هستی که تا سرماخوردگی کوچیک میگیرن سریع میری یزد . ولی من خانمم تو همین بیمارستان زایمان کرد . خودم و زن و بچم هم هر وقت ناخوشی بوده اومدیم همین بیمارستان و اورژانس و درمانگاه. خیلی هم راضی هستم.ولی تو قطعا از اونایی هستی که از همون ده سال قبل که میگفتن بیمارستان بافق آدمو میکشن هنوز همون تفکر رو داری.برو تحقیق کن و از نزدیک ببین. والله متخصص اطفال و داخلی و زنان که ما رفتیم عالی بودن . نه کس مهمی هستم و نه بستگانی تو بیمارستان دارم و نه پولدار هستم!!

غریبه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 اسفند 1396 - 9:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی ، این ره که تو میروی به ترکستان است
این جابجایی فقط حاصل ساخت و پاخت آقایون مسئولی هست که فقط حب و بغض و منافع شخصی و رسوندن اطرافیان و دور و بری هاشون به پست و منصب مد نظرشونه و متاسفانه تنها چیزی که براشون مهم نیست کار و سیستم و مردم وجامعه هست ،هرطور شد بشه فقط باید اونا به هر طریق ممکن از طریق زیرآب زنی، کارشکنی، چوب لای چرخ گذاشتن و فشارآوردن وغیره به هدفشون برسن، در این جریانات آقای فرماندار هم به فکر حفظ جایگاه خودشه و به جای دفاع از عملکرد مدیران با این آقایون همراه میشه تا مبادا باد خشم و غضب اونها دامن ایشون هم بگیره.

شهروند بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 - 11:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من تا حالا دکتر افشاری را نه دیده ام و نه در جریان کارها و اموراتش بوده ام ولی فقط اینو میدونم که مدیریت و کنترل این بیمارستان فرسوده که کمی ظاهرش بازسازی شده کار خیلی خیلی سختی هست و فقط کسی میتونه از پسش بربیاد که کاردان و با لیاقت باشه، همیشه در همه جا کمبود و نواقصی بوده و هست و این مسئله هم در زمان مدیریت ایشان بوده و بعداً هم خواهد بود
ایشالله که در هر پست و مقامی قرار میگیرند موفق و سلامت باشند.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 - 11:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من از طرف خودم از همه کسانی که در هر مسئولیتی هستن و برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا تلاش میکنن سپاسگزاری و تشکر میکنم.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 - 11:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینا از بیکاریه که اینقدر حرف میزنند به قول معروف در داروازه را میشه بست در دهن مردم را نمیشه بست . با تشکر از همه مسئولان شهرمان که واقعا زحمت میکشن . اگر هم کوتاهی میکنن خودشون باید جوابگو خداوند باشند .

You cannot copy content of this page