رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت:آمادگی کامل جمعیت هلال احمر در نوروز

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 29 اسفند 1396
آمادگی کامل جمعیت هلال احمر در نوروز

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت با آمادگی کامل و از قبل برنامه ریزی شده طرحهای نوروز خود را شروع کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت با آمادگی کامل و از قبل برنامه ریزی شده طرحهای نوروز خود را شروع کرده است.

حسن پور اظهار داشت: در حوزه امداد و نجات در جاده بافق یزد پایگاه موقت امدادی دایر گردیده و یک خوردو نجات در این پایگاه مستقر می باشد. ضمن اینکه پایگاه سه راهی سه چاهون تقویت و علاوه بر خدمات امداد و نجات آمادگی کامل برای اسکان در راه ماندگان را دارد.

حسن پور افزود: در حوزه جوانان طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در نشستی با حضور شهردار (رئیس خانه داوطلبی شهرداری و عضو شورای اجرایی هلال احمر بافق) و کارشناسان شهرداری بافق و در جلسات خدمات سفر پایه ریزی شد و مقرر گردید جهت اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ۲ پست در ورودی های شهرستان از تاریخ ۲۸/۱۲/۹۶ لغایت ۱۴/۱/۹۷ فعالیت داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ادامه داد: این در حالی است که تیم گشت سحاب نیز در اماکن عمومی بصورت سیار برای راهنمایی و خدمات امداد کمکهای اولیه حضور خواهند داشت .

ایستگاه های نوروزی بهمراه فضای دوستدار کودک برپا می شود

وی همچنین تصریح کرد : در اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قریب به ۳۵ نفر عضو جوان داوطلب آموزش دیده همیاری و مشارکت می نمایند.

حسن پور هدف از برگزاری طرح را کاهش تلفات انسانی در جاده های کشور، کاستن جرائم اجتماعی ناشی از رفتارهای پرخطر جوانان ،ایجاد روحیه نشاط و پویایی در سطح جامعه ، کاستن تلفات انسانی در حوادث طبیعی کشور با آموزش های همگانی و فرهنگ سازی با توزیع بروشورهای آموزشی بهمراه نقشه راهنمای گردشگری دانست و گفت : هجدهمین مرحله این طرح با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز با همکاری و تلاش داوطلبان جوان است.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد:در راستای اجرای طرح ملی خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر در نوروز ۹۷ نیز با اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت و طرح نیابت همچون سالهای گذشته با بهره گیری از تمام ظرفیت های جمعیت و مشارکت خیرین و داوطلبان در راستای کمک به افراد نیازمند برگزار می گردد.

حسن پور با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای برنامه فرشتگان رحمت از نخستین روز اسفندماه در شعب و خانه های داوطلبی هلال آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این برنامه بسته های حمایتی میان نیازمندان از پیش شناسایی شده، توزیع می شود.

حسن پور ضمن اشاره به وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی، پاسخگویی و فعالیت های امدادی در هنگام حوادث پیش بینی نشده و طبیعی گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر این در حوزه جذب مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان و محرومان نیز پیش گام است و در روزهای پایانی سال طرح فرشتگان رحمت را برای کمک به نیازمندان اجرا می نماید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق عنوان کرد:در نوروز امسال بیش از هشتاد نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان که آموزشهای لازم را فرا گرفته اند به هموطنان خدمات امدادی بشر دوستانه و عام المنفعه را ارائه خواهند نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page