مصرف کالای ایرانی عامل رشد اقتصاد ملی است

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 2 فروردین 1397

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: خرید و مصرف کالای ایرانی با کیفیت بالا به فرهنگ سازی و همکاری همگان نیاز دارد، تحقق آن به عنوان یک ضرورت اجتماعی عامل موثری در رشد و شکوفایی اقتصاد ملی خواهد بود.

و با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ با عنوان « حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری در پیام نوروزی معظم له ، افزود: نامگذاری سال از سوی رهبری همراه با حکمت و نیاز اساسی جامعه ایرانی انتخاب و انجام می شود.
وی ادامه داد: یکی از اصول مسلم اقتصاد هر کشوری در عرصه داخلی و جهانی ، توجه به تولید کالای با کیفیت داخلی و فروش آن به قیمت مناسب به مردم است که باید در ایران محور فعالیت بخش تولید کالا قرار گیرد و جنبه عملی به خود پیدا کند.
نماینده شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس تصریح کرد: دلیل موفقیت کشورهایی که در امور اقتصادی موفق عمل کرده اند، توجه به تولید کالاهای داخلی و ارتقای کیفیت محصول است.
صباغیان تصریح کرد: برای ایجاد انگیزه در میان مصرف کنندگان به خرید و مصرف بیشتر کالاهای تولید داخلی شرایط و بستر اجتماعی فراهم است، منتهی به فرهنگ سازی بیشتر نیاز داریم ، این کار مهم نیازمند اطلاع رسانی نمایندگان وسایل ارتباط جمعی ،دستگاه های فرهنگی و تبلیغی است.
وی با اشاره به اعمال تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان نظام، به اهمیت توجه به تولید و عرضه کالاهای مرغوب داخلی در قالب برنامه مدون با همکاری بخش های مختلف اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس بیان کرد: برای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص توجه به حمایت از کالای ایرانی باید تولید کنندگان داخلی روز به روز بر کیفیت و مرغوبیت محصول خود بیفزایند.
به گفته صباغیان مردم باید همواره خرید کالاهای تولید داخلی را در اولویت قرار دهند که انجام آن موجب کمک به اقتصاد ، قطع وابستگی، کمک به تولید ، اشتغال و توسعه پایدار خواهد بود.
وی افزود: رسانه های گروهی باید با برنامه های مناسب استفاده از کالاهای قاچاق و خارجی را که به اقتصاد ، تولید و اشتغال ضرر وارد می کند، برای مردم به صورت دقیق بیان کنند.
این نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین برخورد جدی و قانونی با قاچاق کالا را به عنوان یک راهکار مهم برای حمایت از کالا و اجناس داخلی توسط مسوولان مورد تاکید قرار داد.
صباغیان بیان کرد: همکاری مردم و مسوولان و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال قطعا به نفع کشور و مردم است و راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی خواهد بود .
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
دوست دار شما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 4 فروردین 1397 - 4:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام حرف شما درست و متین وتشکر از فعال بودن شمادر مجلس شورای اسلامی
اما برادر مدتی از مسئولیت جنابعالی در به عنوان نماینده مجلس گذشته است ولی در برنامه های کلان صنعتی و عمرانی وزیر ساخت خبری از تحرک و پیشرفت نیست و اگر جلسه ای با وزیر و یا معاونی گرفته می شود معلوم نیست چه می شود از جمله اتمام جاده دو بانده بافق به یزد ، کارخانه اساس تعمیرات لکوموتیو، کارخانه ساخت واکن ، کارخانه فولاد ، کارخانه های کوچک و بزرگ صنعتی و غذایی ، فرودگاه بافق ، یا امکانات صنعتی و معدنی دیگری خبری نیست از تخصیص بیشتر نماینده به حوزه انتخابی مهریز و مرزهای جغرافیای . جدیداً هم مالیات ارزش افزوده با قانون مجلس از طریق استان وبا نگاه جمعیتی و وسعت تقسیم می شود . لطف کنید کاری بکنید . خداخیرتان دهد .

You cannot copy content of this page