سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی بافق در نماز جمعه این هفته

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 14 مهر 1391
به مناسبت هفته ناجا ؛
به گزارش بافق نیوز فرمانده نیروی انتظامی بافق در نماز جمعه این هفته از جوانان علاقمند این دیار دعوت به همکاری کرد و گفت: نیروی انتظامی بافق آمادگی لازم را دارد تا از جوانان غیوری که تمایل دارند در ناجا انجام وظیفه نمایند؛ حمایت کرده و آنان را جهت انجام مراحل پذیرش به استان معرفی کند.

سرهنگ علی صالحی با گرامیداشت یاد و نام شهدای ایران بالاخص شهدای نیروی انتظامی، هفته ناجا را به تمامی مردم بافق و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان تبریک گفته و بیان کرد: پلیس امنیتی افتخار دارد تا از مردم و ناموس مملکت دفاع کند و در راستای تحقق این امر خطیر تا پای جان نیز ایستادگی می کند.

وی با ارائه هشداری به مردم خاطر نشان کرد: تا می توانید از نوجوانان مواظبت کنید و توصیه های لازم را برای صحیح راندن موتور سیکلت به آنان گوشزد کرده و نگذارید اتفاق ناهنجاری رخ دهد.

وی افزود: جوانان و موتور سواران نیز باید به مردم احترام گذاشته و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حافظ جان خویش و همشهریان شان باشند.

صالحی از جوانان علاقمند این دیار دعوت به همکاری کرد و گفت: نیروی انتظامی بافق آمادگی لازم را دارد تا از جوانان غیوری که تمایل دارند در ناجا انجام وظیفه نمایند؛ حمایت کرده و آنان را جهت انجام مراحل پذیرش به استان معرفی کند.

وی در پایان نیز به خانواده محترم مرحوم مهندس دهستانی تسلیت گفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page