رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت:ساخت ۴۷ واحد مسکن شهری و روستایی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 فروردین 1397
ساخت ۴۷ واحد مسکن شهری و روستایی در بافق

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت :۴۷ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت :۴۷ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

علیرضا طالعی با اشاره به اجرای عملیات پروژه ساخت ۸ واحدی مسکن شهری اظهار داشت: این واحدها بصورت ویلایی در زمینی به مساحت یکهزار و ششصد و پنجاه متر مربع و با زیر بنای یکهزار و دویست و پنجاه متر مربع به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تخصیص اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در این خصوص، عنوان کرد: این واحدها در شهرک ولیعصر به اتمام رسید.

طالعی همچنین اشاره ای به اتمام عملیات اجرایی ساخت ۲۲ واحدی مسکونی روستای مبارکه کرد و یادآور شد: این واحدها نیز در شهرک فسفات با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان با زیر بنای دو هزار و دویست و سی دو متر مربع انجام و به متقاضیان واجد الشرایط واگذار شد.

وی از عملیات اجرایی ساخت ۱۷ واحد مسکونی دیگر در سال ۹۶ خبر داد و تصریح کرد: ساخت واحدها از اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق با اشاره به تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در این خصوص خاطر نشان کرد: واحدها با زیر بنای یکهزار و هشتصد و هفت متر مربع آغاز و حداکثر تا یکماه آینده آماده واگذاری به متقاضیان واجدالشرایط می باشد .

وی افزود: در سالجاری در راستای خانه دار کردن اقشار کم درآمد پروژه ۱۴ واحدی جدید نیز ظرف چند ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد .

طالعی در بخش دیگری از سخنان خود به بهسازی مسکن روستایی اشاره ای کرد و گفت: تعداد ۵۹ فقره تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی به مبلغ هر کدام ۱۸ میلیون تومان به متقاضیان ساخت مسکن مقاوم در سطح روستاها پرداخت شد.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه ۶ فقره تسهیلات ۴ میلیون تومانی بلاعوض به اقشار کم درآمد جهت تکمیل و بهسازی واحدهای مسکونی آنان پرداخت شده است عنوان کرد: تاکنون و از زمان اجرای طرح بهسازی بافت مسکن روستایی از سال ۸۴ تعداد یکهزار و چهارصد و پنجاه و پنج واحد مسکونی از تسهیلات فوق با نظارت دقیق ناظران فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان مقاوم سازی پرداخت شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page