معدوم سازی ۱۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بافق

دسته: کشاورزی،دامداری و شیلات
یک دیدگاه
دوشنبه - 27 فروردین 1397
معدوم سازی ۱۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بافق

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق؛ با توجه به لزوم پیشگیری از بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و در راستای ممانعت از ورود این بیماری در سطح واحدهای پرورش طیور شهرستان، طی بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بافق، یک محموله حاوی 100 قطعه مرغ زنده که بدون مجوز بهداشتی و بصورت دست فروشی در روستای حاجی آباد در حال عرضه بود، توقیف و براساس ضوابط معدوم شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق؛ با توجه به لزوم پیشگیری از بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و در راستای ممانعت از ورود این بیماری در سطح واحدهای پرورش طیور شهرستان، طی بازدیدهای بازرسان دامپزشکی بافق، یک محموله حاوی ۱۰۰ قطعه مرغ زنده که بدون مجوز بهداشتی و بصورت دست فروشی در روستای حاجی آباد در حال عرضه بود، توقیف و براساس ضوابط معدوم شد.

با توجه به اینکه حمل دام بدون داشتن گواهی بهداشتی بر اساس قانون ممنوع بوده و این محموله مرغ زنده بصورت غیرمجاز به شهرستانی که فاقد کشتارگاه طیور می‌باشد حمل شده است، جهت پیشگیری از هرگونه رخداد ناگوار انسانی و صیانت از بهداشت عمومی جامعه، ضبط و معدوم گردید.

در پایان از همشهریان عزیز درخواست می گردد تا از خرید هرگونه طیور زنده از دست فروشان خودداری نمایند و مراتب را جهت پیگیری و برخورد قانونی، از طریق تماس با ۳۲۴۳۷۳۱۲ به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 فروردین 1397 - 4:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جمع کنید این مسخره بازیها رو .تهرانش کلاس نمیذارن.تو مغازه بذات میکشن تحویلت میدن

You cannot copy content of this page