فرماندار شهرستان بافق در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان اعلام کرد:اشتغال و مسکن جوانان دو موضوع کاربردی سالجاری است

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 29 فروردین 1397
اشتغال و مسکن جوانان دو موضوع کاربردی سالجاری است

فرماندار بافق بر توجه به اشتغال و مسکن جوانان تاکید کرد و این دو موضوع را از مهمترین موضوعات کاربردی شهرستان در سالجاری عنوان کرد.

فرماندار بافق بر توجه به اشتغال و مسکن جوانان تاکید کرد و این دو موضوع را از مهمترین موضوعات کاربردی شهرستان در سالجاری عنوان کرد.

به گزارش بافق فردا؛ محمد زاده رحمانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بافق با اشاره به نامگذاری سال جدید به حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مهم ترین اثر توجه به این مقوله در حوزه اشتغال جوانان نمایان می شود.

وی افزود: قاچاق کالا با بیکاری رابطه مستقیم دارد و افزایش بی رویه و مصرف کالای خارجی به اشتغال ضربه می زند.

زاده رحمانی حمایت از تولید کالای ایرانی را عاملی جهت ایجاد اشتغال و حمایت بصورت مستقیم و غیر مستقیم از جوانان بیان کرد.

فرماندار شهرستان بافق همچنین با اشاره به اینکه در سالجاری روی دو موضوع کاربردی اشتغال و مسکن برنامه ریزی می شود تصریح کرد: با پیگیری و همکاری اعضای شورای اسلامی و اداره مسکن و شهرسازی ورود به مسکن اجتماعی صورت گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه آمار جمعیت از سال ۹۰ تا ۹۵ نشان از مهاجرپذیری بافق دارد خاطر نشان کرد:با افزایش ۱۵ هزار نفر جمعیت رابطه عرضه و تقاضا زمین دچار مشکل شده و افزایش قیمت در بافق نسبت به شهرهای دیگر استان و کشور مشهود است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان از برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری با دبیری شهرداری خبر داد و عنوان کرد: در سال ۹۷ بر روی تامین اراضی مسکونی متمرکز می شویم.

وی ابراز امیدواری کرد با ورود به صنایع جوار معدنی و صنایع جانبی و تبدیلی بخش کشاورزی، نرخ بیکاری از این که هست در بافق کمتر شود.

زاده رحمانی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه روستایی و عشایری گفت: در اسفندماه سال گذشته تقریبا برای سهمیه اول شهرستان تصمیم گیری شد و از ابتدای سال جاری کارگروه اشتغال برای جذب سهمیه های بعدی تصمیم گیری می کند.

زاده رحمانی در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان عنوان کرد: انجمن های هنری و هیات های ورزشی با همت مسوولان این دو اداره زنده شده است.

این مقام مسوول همچنین از اجرای طرح امگا ویژه کنکوری ها خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۸۰ نفر دانش آموز بافقی در کلاسهای طرح امگا که با همکاری معلمان نخبه استان یزد تشکیل شده است شرکت می کنند و امیدواریم جایگاه شهرستان در کنکور سال ۹۷ ارتقا پیدا کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 - 1:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مدیریت بافق فردا چرا هیچ خبر و گزارشی از وام نیروهای فضای سبز شهرداری تهیه نمیکنید؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 - 10:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تو این جلسه از چند جوون دعوت شده بود بیان به عنوان نماینده جوانان بافق از مشکلاتشون بگند؟

بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 - 10:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تو این جلسه از چند جوون دعوت شده بود بیان به عنوان نماینده جوانان بافق از مشکلاتشون بگند؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 - 1:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متعجبم از سایتهای بافق که مدعی هستند گامهای مثبتی در مورد اطلاع رسانی ,شفاف سازی اخبار واتفاقات شهرستان برمیدارند.نزدیک به یکماه از قضیه وام نیروهای فضای سبز شهرداری میگذرد اما جهت روشن شدن افکار مردم,متاسفانه کمترین اطلاع رسانی شد.

You cannot copy content of this page