مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 1 اردیبهشت 1397
مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در بافق

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ با همکاری مدیریت آموزش و پرورش بافق و جمعیت هلال احمر مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس" در مرحله شهرستان با شرکت دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول شهرستان در آموزشگاه هدف برگزار شد.

IMG_20180421_133436

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ با همکاری مدیریت آموزش و پرورش بافق و جمعیت هلال احمر مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد آماده “طرح دادرس” در مرحله شهرستان با شرکت دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول شهرستان در آموزشگاه هدف برگزار شد.

IMG_20180421_133439

هدف از اجرای طرح دادرس ترویج و توسعه ظرفیت‌های خودامدادی و دگرامدادی در بین دانش‌آموزان،افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری در جامعه  است.

IMG_20180421_133432

این طرح از مؤثرترین طرح‌های ملی سازمان جوانان است که دانش‌آموزان آموخته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت در مواقع بحران برای خانواده و مدرسه به نحو احسن استفاده می‌کنند.
شایان ذکر است در قسمت دختران : آموزشگاه های مهدیه ، حضرت زینب (س) و حجاب به ترتیب مقام های اول تا سوم و در قسمت پسران آموزشگاه های نمونه اندیشه ، اباذر و شهید اکبریان به مقام های اول تا سوم نائل آمدند و دبیرستان های مهدیه و نمونه اندیشه جواز حضور در مرحله استانی را کسب نمودند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page