فرماندار شهرستان بافق گفت:عملیات روکش آسفالت و تعریض جاده بافق زرند با اعتبار ۵ میلیارد تومان/ استان کرمان همت خود را برای اتمام محور بافق نوق مضاعف کند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 1 اردیبهشت 1397
عملیات روکش آسفالت و تعریض جاده بافق زرند با اعتبار ۵ میلیارد تومان/ استان کرمان همت خود را برای اتمام محور بافق نوق مضاعف کند

فرماندار شهرستان بافق گفت: عملیات روکش آسفالت و تعریض محور بافق زرند با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

IMG_20180421_172907

فرماندار شهرستان بافق گفت: عملیات روکش آسفالت و تعریض محور بافق زرند با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

محمد زاده رحمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از محور بافق زرند اظهار داشت: این محور یکی از محورهای مواصلاتی بین استانی است.

IMG_20180421_172910

وی با اشاره به اینکه طول محور مذکور ۲۵ کیلومتر است عنوان کرد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره شهرستان ۱۵ عملیات روکش آسفالت و تعریض به پایان رسیده است.

زاده رحمانی همچنین از ادامه کار در ۱۰ کیلومتر باقیمانده این محور خبر داد و افزود: ضمنا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز اجرای شانه سازی و شیب شیروانی را جهت افزایش امنیت در جاده بافق – زرند در دستور کار قرار داده است.

IMG_20180421_172909

وی در ادامه، اشاره ای به محور بافق – نوق (رفسنجان) کرد و یادآور شد: طی سالهای گذشته زیرسازی و آسفالت آن قسمت از جاده که در حوزه استان یزد است، انجام گرفته و امیدواریم استان کرمان نیز باقیمانده این محور را به سرانجام برساند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page