برگزاری مراسم صبحگاه سلامت در آموزشگاه ۲۲ بهمن

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 3 اردیبهشت 1397
برگزاری مراسم صبحگاه سلامت در آموزشگاه ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ به مناسبت هفته سلامت ، با حضور طالعی معاون فرماندار ، رنجبر مدیر آموزش و پرورش ، دکتر دانشی رئیس مرکز بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم صبحگاه سلامت در آموزشگاه 22 بهمن برگزار گردید .

IMG_20180423_104023

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ به مناسبت هفته سلامت ، با حضور طالعی معاون فرماندار ، رنجبر مدیر آموزش و پرورش ، دکتر دانشی رئیس مرکز بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم صبحگاه سلامت در آموزشگاه ۲۲ بهمن برگزار گردید .

IMG_20180423_104024

در این مراسم رنجبر مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم حضور مدعوین گفت: بالاترین نعمتی که خداوند به انسان ارزانی داشته است نعمت سلامتی است.وی با تقدیر از همکاری و تعامل شبکه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش در زمینه سلامت دانش آموزان بر آمادگی این مدیریت بر همکاری بیشتر با شبکه تاکید کرد.

IMG_20180423_104019

طالعی معاون فرماندار گفت : ترویج فرهنگ سلامت در جامعه خصوصا’ دربین دانش آموزان و خانواده ها عامل مهمی در پیشگیری از بیماریها می باشد.

دکتر دانشی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی بهداشت به دانش آموزان و مسئولان گفت: هر سال یکی از معضلات بهداشت جهانی به عنوان شعار روز جهانی بهداشت مطرح می شود تا همه دست اندر کاران برای حل آن تلاش کنند .

دکتر دانشی با اشاره به این که امسال شعار پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا به عنوان شعار سازمان جهانی بهداشت انتخاب شده است، افزود: به همین مناسبت برنامه های مختلفی با همکاری آموزش و پرورش بافق در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page