امام جمعه بافق :استاندار سابق گفت ائمه جمعه در خصوص مرزهای جغرافیایی دخالت نکنند

دسته: اخبار ویژه
۵ دیدگاه
یکشنبه - 9 اردیبهشت 1397
استاندار سابق گفت ائمه جمعه در خصوص مرزهای جغرافیایی دخالت نکنند

امام جمعه بافق عصر امروز در دیدار با جمعی از جوانان دلسوز بافقی در خصوص رفع ابهامات مرزهای جغرافیایی شهرستان گفت: استاندار وقت گفت ائمه جمعه حق ندارند در خصوص مرزهای جغرافیایی دخالت کنند.

۲۰۱۸۰۴۲۸_۱۹۴۵۳۴

امام جمعه بافق عصر امروز در دیدار با جمعی از جوانان دلسوز بافقی در خصوص رفع ابهامات مرزهای جغرافیایی شهرستان گفت: استاندار وقت گفت ائمه جمعه حق ندارند در خصوص مرزهای جغرافیایی دخالت کنند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به ارائه خطبه نماز جمعه در رابطه با مرزهای جغرافیایی اظهار داشت:خطاب به آقایان و مسوولین استان گفتم اگر بدون اجازه فرمانداران بومی آن زمان اینکار انجام شده فرماندار را امین نمی دانستید و چنانچه فرمانداران بومی با اطلاع چنین کاری را کرده اند خیانت به بافق است.

۲۰۱۸۰۴۲۸_۱۸۵۹۵۴_۰۰۱

وی افزود: بدنبال ارائه این خطبه ها جلسه ای در منزل ناصری امام جمعه یزد با حضور استاندار و امام جمعه سابق اردکان که بافقی بود برگزار شد و استاندار گفت ائمه جمعه نباید در مسائل تقسیمات کشوری دخالت کنند که من گفتم بنده دخالت میکنم.

۲۰۱۸۰۴۲۸_۱۸۱۵۱۵

سلیمانی ادامه داد:آقای حسینی آمد عکس العمل نشان دهد که گفتم حق بافق است و صورتجلسه ای در زمان اقای بهجتی تنظیم و مدارک ارایه شده است.

۲۰۱۸۰۴۲۸_۱۸۱۲۲۰

امام جمعه بافق با بیان اینکه خطبه های نماز جمعه از کانال های مختلف رصد می شود عنوان کرد: جلسه ای نیز در شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی و آقای کارگران حقوقدان برگزار شد.

سلیمانی تصریح کرد: در جلسه مسئله وکالت اقای کارگران به پشتیبان وکلای بومی از جمله جناب خبیری مطرح گردید و چگونگی روند پرونده در ان جلسه بحث گردید.

وی همچنین با اشاره به قدرت نماینده در مجلس شورای اسلامی در این خصوص ، گفت: درحال حاضر یکی از قدرتهای قوی، نماینده مجلس است که می تواند موفقیت آمیز باشد.

امام جمعه بافق در پایان عنوان کرد”بنده همین امشب یا فردا صبح با استاندار صحبت خواهم کرد و باید صورتجلسه ملاک عمل قرار گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 1:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب امام جمعه برای اینکه استاندار سابق اردکانی بود می گفت دخالت نکنید.

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

استاندار سابق بیخود کرده برای بافق تعیین تکلیف می کند

کاشف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 2:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب امام جمعه عزیر مگر استاندار سابق مال خطه طمعکار نیود. اگر غیر از این می گفت بایست تعجب می کردید. موضع شما مهم بود که ظاهرا فرمودید. دخالت می کنم. ممنون

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 7:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین به حاج آقای سلیمانی اگه واقعاً اینجور شجاعت و شهامتی به خرج داده باشند.

طالعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 11:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از استاندار اردکانی چه توقعات بی جایی دارید

You cannot copy content of this page