صادرات مواد خام مورد نیاز شرکت ذوب روی بافق از دو قدمی این شرکت و واردات از کانادا

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 20 اردیبهشت 1397
صادرات مواد خام مورد نیاز شرکت ذوب روی بافق از دو قدمی این شرکت و واردات از کانادا

مدیر عامل شرکت ذوب روی شهرستان بافق گفت: علیرغم قرار گیری شرکت ذوب و روی شهرستان بافق در جوار معدن سولفوره روی خاک از خارج از کشور وارد ایران می شود.

IMG_0178

مدیر عامل شرکت ذوب روی شهرستان بافق گفت: علیرغم قرار گیری شرکت ذوب روی شهرستان بافق در جوار معدن سولفوره روی خاک از خارج از کشور وارد ایران می شود.

IMG_0160

محمد حیدرزاده در حاشیه بازدید فرماندار بافق از شرکت ذوب روی با بیان اینکه شرکت در خصوص صادرات در جایگاه خوبی قرار دارد اظهار داشت:عمدتا با تامین مواد اولیه با مشکل روبرو هستیم.

IMG_0159

وی با اشاره به مرغوبیت کنسانتره روی معدن کوشک بافق عنوان کرد: مواد از کشورهای آفریقا، نیجریه، زامبیا و استان های کشور از جمله انگوران زنجان، تیران اصفهان، شاهین خمین و… خریداری می شود.

IMG_0130

حیدرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به فعالیت این شرکت در زمینه تولید شمش و اسید سولفوریک داشت و میزان تولید شمش و روی را با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال و اسید فسفریک با ظرفیت ۶۰ هزار تن اعلام نمود.

IMG_0115

مدیر عامل شرکت ذوب روی شهرستان بافق گفت: این مجتمع با ۲۰۰ هکتار زمین، ۱۸ مگا وات برق، ۴۲۰ نفر نیرو و ۶۵ هزار متر مربع زیربنا احداث و جزو واحدهای فعال تولید شمش و روی به حساب می آید.

IMG_0133

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد از روی تولید شده در این شرکت صادر می شود خاطر نشان کرد : کشورهای کره جنوبی، ترکیه و آسیایی جنوب شرقی خریدار محصول هستند.

IMG_0135


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page