شهردار بافق:ساماندهی بیش از ۱۲۰هزار مترمربع از معابر بافتهای تاریخی و قدیمی

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 23 اردیبهشت 1397
ساماندهی بیش از ۱۲۰هزار مترمربع از معابر بافتهای تاریخی و قدیمی

شهردار بافق از برنامه ریزی برای ساماندهی بیش از ۱۲۰ هزارمترمربع از معابر بافتهای تاریخی و قدیمی این شهر خبر داد.

شهردار بافق از برنامه ریزی برای ساماندهی بیش از ۱۲۰ هزارمترمربع از معابر بافتهای تاریخی و قدیمی این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده گفت: محلات فخریه، مظفریه ، مسجد جامع ، مهدیه و قلعه از جمله محلات هدف می باشند.

وی ادامه داد: این پروژه در قالب پروژه ساماندهی معابر از سوی شهرداری جهت اجرا در شش ماهه اول سال۹۷ برنامه ریزی شده است.

شهردار بافق همچنین از برنامه ریزی جهت اجرای روشهای نوین ساماندهی روسازی معابر از جمله میکروسرفیسنگ، چیپ سیل و نیز استفاده از روشهای غیر آسفالتی مانند سنگفرش سواره روها و بتن غلطکی جهت اجرای روسازی معابر شهر خبر داد.

نوروززاده اظهار امیدواری کرد با تعامل صورت گرفته با شرکت های خدمات رسان خصوصا شرکت مجری فاضلاب نسبت، به تکمیل و اجرای سریعتر خطوط انتقال و نیز انشعابات مربوطه اقدام نماید.

شهردار بافق همچنین از اجرای بیش از ده هزار متر مربع آسفالت طی ۴۵ روز ابتدایی سال ۹۷ با هزینه قریب به یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال خبرداد و افزود: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

به گفته نوروززاده در سال ۹۶ افزون بر ۳۶۰ هزار متر مربع از معابر بافق آسفالت یا روکش شد که یک رکورد کم سابقه در شهرداری بافق محسوب می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
جلالی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 - 1:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای شهردار عکس آسفالتی که تو بلوار امام در نوروز امسال کردین تو شبکه های مجازی داره دست بدست میشه هزینه این آسفالت چقدر بوده که هنور ماهی نگذشته تکه پارشن کردن؟؟؟اینم جزو آمار و رکوردتونه؟؟؟؟؟

بیچاره این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 12:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هی از مردم پول بگیرن آسفالت کنن دوبار بکنن آسفالت کنن بابا تخصص ندارید جمش کنید…

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 7:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام جناب آقای مهندس نوروز زاده چگونه ناظر یک پروژه بعد از رد کردن قرار داد یک شرکت با سوابق بالا مراتب مناقصه را به قسمت غیر تشریفانی می رساند تا با خیال راحت خودش مجری شود؟ چگونه می شود و این تخلف بزرگی در شهرداری هست که خود بچه های شهر داری ناظر شوند؟ و این هم تخلف دوم؟ اگر قرار داد با شرکت قبلی بسته که نمی تواند مجری پروژه باشد؟ این آقای سرکارگر اردکانی عین بقیه اردکانی ها با ترفن وارد شد و الان پروژه در حدود بیش از ۵۰۰ میلیون تومان را بر داشته تا با خیال راحت و با همپوشانی خطاهای نظارتی بیشترین سود را از بافق ببرد پروژه ممیزی املاک…. انگار این گرگ های اردکانی سالهاست که با گله آشنا هستند …لطفا مسئولین و شورای شهر بررسی بفرمایند با تشکر

You cannot copy content of this page