جلسه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 اردیبهشت 1397
جلسه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق برگزار شد

جلسه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق برگزار شد.

IMG_20180515_133852_662

جلسه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در کتابخانه عمومی محمد مفیدی بافق برگزار شد.

IMG_20180515_133856_182

جلسه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان بافق روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، معاون آموزشی و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق برگزار شد.

IMG_20180515_133847_196

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق ،الهام آقایی،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و تقدیر از زحمات مدیران، با تاکید بر لزوم ترویج هرچه بیشتر کتابخوانی در مدارس و خانواده ها اظهار کرد:خانواده و مدرسه به عنوان دو محل شکل گیری شخصیت افراد، نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند.

IMG_20180515_133849_343

وی ادامه داد: جامعه برای دستیابی به وضعیت مطلوب در عرصه کتاب و همچنین پرورش نسل پژوهشگر، نیازمند یاری و همگامی همه متولیان فرهنگی خصوصا آموزش و پرورش است.

آقایی همچنین با اشاره به آمادگی این اداره در جهت مشارکت و همکاری همه جانبه در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس افزود: با وجود اینکه آموزش و پرورش در سال های اخیر تلاش قابل توجهی در گسترش این فرهنگ انجام داده است، اما کافی نیست و انتظار می رود در سال جدید مربیان و والدین در کنار دانش آموزان، در تحقق هدف پیش رو بیش از پیش در کنار نهاد کتابخانه ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه اداره کتابخانه های عمومی بافق، ترویج فرهنگ خواندن کتاب به همراه لذت بردن از آن با استفاده از راهکارهایی همچون تامین منابع کتابخوانی براساس علایق و سلایق مخاطب و همچنین شاداب سازی فضای کتابخانه هاست.

علی اصغر رنجبر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق نیز با تشکر از آقایی به دلیل میزبانی جلسه مدیران مدارس، گفت: باید تعاملات بین آموزش و پرورش با کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیش از پیش باشد تا سبب افزایش علم و آگاهی دانش‌آموزان شود.

در ادامه جلسه پیرامون مسائل آموزشی و برنامه ریزی امتحانات خرداد ماه دانش آموزان بحث گردید .

گفتنی است، در پایان جلسه مدیران مدارس از بخش های مختلف کتابخانه عمومی محمد مفیدی بازدید کردند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page