تاکید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق بر فعال سازی کمیته روابط عمومی هیاتهای ورزشی

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 29 اردیبهشت 1397
تاکید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق بر فعال سازی کمیته روابط عمومی هیاتهای ورزشی

به گزارش بافق فردا"در جلسه ای که صبح امروز با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر کارمندان اداره برگزار شد بر لزوم فعال سازی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیاتهای ورزشی تاکید شد.

به گزارش بافق فردا”در جلسه ای که صبح امروز با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر کارمندان اداره برگزار شد بر لزوم فعال سازی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیاتهای ورزشی تاکید شد.

 در این جلسه که با مناسبت روز جهانی ارتباطات و اطلاع رسانی برگزار شد رضا نارگانی ضمن تبریک این روز به مسئول روابط عمومی اداره خواستار پیگیری فعال شدن کمیته روابط عمومی هیاتهای ورزشی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن تقدیر از زحمات اصغر آقابابایی به عنوان مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گفت : قطعا روابط عمومی سهم بسزایی در موفقیت هر سازمان دارد.

وی با بیان اینکه قدردان زحمات مسئولین روابط عمومی در هیاتهای ورزشی هستیم ادامه داد : فعالیت تعدادی از هیاتهای ورزشی در بحث اطلاع رسانی دچار ضعف فراوان است که باید آموزشهای لازم در این خصوص صورت گیرد. 

نارگانی بر لزوم فعال سازی کمیته روابط عمومی هیاتهای ورزشی تاکید کرد و از مسئول روابط عمومی اداره خواست که هر چه سریعتر نسبت به معرفی مسئولین روابط عمومی هیاتهای ورزشی با هماهنگی رئیس هیات اقدام نماید.

 وی با بیان اینکه در ارزیابی سال جاری یکی از پارامترهای درجه بندی هیاتها فعال بودن کمیته های مختلف هیات منجمله کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی است گفت : در نظر داریم عملکرد هیاتهای ورزشی را در شهرستان مورد ارزیابی قرار داده و از هیاتهای برترشهرستان  تجلیل نمائیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از اصغر آقابابایی مسئول روابط عمومی اداره با اهدای لوحی تجلیل شد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page