ضربه ای که باشگاه سنگ آهن به تیم فوتسال منتخب بانوان بافق زد

دسته: ورزشی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 7 خرداد 1397
ضربه ای که باشگاه سنگ آهن به تیم فوتسال منتخب بانوان بافق زد

چندی قبل سایت های خبری شهرستان بافق، خبر "دو برد شیرین در یک روز برای تیم فوتسال بانوان باشگاه سنگ آهن بافق" را منتشر کردند.

چندی قبل سایت های خبری شهرستان بافق، خبر “دو برد شیرین در یک روز برای تیم فوتسال بانوان باشگاه سنگ آهن بافق” را منتشر کردند.

تیم منتخب بافق توانست در این لیگ استان بعد از گذشت چندین سال درخشش خوبی داشته باشد و در روزهای اول در صدر گروه قرار گیرد و این خبر برای جامعه ورزشی بسیار غرور آفرین بود.

اما طعم شیرین برد به یکباره با اتفاقی ناخوشایند تلخ شد.

حکایت از آنجایی آغاز شدکه این تیم برای ادامه بازی ها تصمیم به بکارگیری دو بازیکن از یکی از شهرهای استانهای همجوار می گیرد.

تیم بازی خود را با وجود دو بازیکن غیر بومی با تیم قدرتمند یزدی لبخند بهار با موفقیت پشت سر می گذارد. مسوولین مسابقات برگزاری پس از بررسی و پیگیری پی به اقدام این تصمیم برده و نتیجه بازی را ۳ بر ۰ به نفع تیم لبخند بهار یزد اعلام می نمایند.

به منظور پیگیری این خبر خبرنگار ” بافق فردا” گفتگویی تلفنی با افزونی رییس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان انجام که داد که وی ضمن تایید دعوت از دو بازیکن غیربومی در تیم منتخب بافق گفت: نتیجه بازی ۳ بر ۰ به نفع تیم لبخند بهار یزد اعلام شده است.

در ادامه خانم ثلاثی دبیر هییت فوتبال استان یزد نیز صحت بر این موضوع گذاشت و عنوان کرد: باشگاه سنگ آهن می تواند اعتراض و شکایت خود را جهت بررسی بیشتر ارسال کرده و در کمیته انصباطی به دفاع از آن بپردازد.

پیگیری ها از طریق رئیس هییت فوتبال شهرستان بافق نیز ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام تفکری گفت: طی صحبتهایی که با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن انجام شد مقرر گردید از سه تیم فوتسال بانوان( دو تیم از باشگاه و یکی از بافق )تیم منسجمی به عنوان تیم منتخب برای اعزام به این مسابقات مهیا شود.

متاسفانه با تمام رایزنی های انجام شده فقط یک بازیکن از تیم بافق انتخاب شده و سرپرست و مربی نیز برای اعزام تیم مشخص می شود.

وی افزود: در جریان صورتجلسه که در محل باشگاه با حضور نایب رییس، مربیان و مسوول باشگاه تنظیم شده است نیستم اما باز هم با بها ندادن به بازیکن بافقی و بومی و ثابت شدن تخلف نتیجه بازی به نفع تیم مقابل رقم می خورد.

تفکری همچنین با بیان اینکه هیچ کس نظری از من نخواست عنوان کرد:بهتر است در این خصوص مسوول باشگاه پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به اینکه چرا قرارداد از سوی هییت امضا شده است تصریح کرد: هر قراردادی که به هییت ارسال شود امضا می شود اما برای بکارگیری دو بازیکن غیربومی در بازیها کسی از هییت مشورت نگرفته است.

به منظور شنیدن پاسخ مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق تماس تلفنی با کاظمی داشتیم که رد تماس داده و پاسخگو نبود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 خرداد 1397 - 7:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام در این گزارش عنوان نشده که چرا هیات استان بازی را ۳ بر صفر به نفع تیم یزد اعلام کرده
نوشته شده در ادامه مسابقات تیم بافق دو بازیکن به ترکیب تیم اضافه کرده است در هر صورت برای این بازیکنان توسط کمیته مسابقات کارت شرکت در مسابقه صادر شده چون این دو بازیکن بدون کارت حق شرکت در مسابقات را ندارند و صدور کارت هم با توجه به کامل بودن مدارک بوده و دلیلی وجود نداشته که هیات استان نتیجه بازی را به نفع تیم یزد اعلام نماید مگر اینکه این بازیکنان از نظر قراردادی مشکلی داشته باشند و یا اینکه شرایط اعلام شده توسط هیات استان چیز دیگری باشد ولی در کل همیشه هیات استان نسبت به تیم های شهرستانی حساسیت ویژه ای داشته و در طول سال های گذشته ثابت شده که کوتاهی های زیادی در حق تیم های شهرستانی کرده است و عدم پیگیری توسط مسئولین شهرستان ها نیز باعث شده همیشه زمانی که تیم های شهرستانی به بالای جدول مسابقات نزدیک میشوند با این مشکلات مواجه شوند . من با شناختی که از رئیس اداره جوانان و ورزش بافق دارم مطمئنم با ورود ایشان این مشکل حل خواهد شد. پیشنها د میدهم که باشگاه کلاسی را جهت توجیه مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی بانوان خودابرای اشنایی با قوانین و مقررات مسابقات تشکیل دهد.

ضربه خورده ورزش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 7:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام اگر آقای کاظمی جوابگو بودند نزدیک به چندین سال در ورزشی در این باشگاه فعالیت داشتیم نزدیک ۱۰۰ نفر با شوق و اشتیاق تمرین میکردیم بالاترین آمار مدال را در شهرستان داشتیم چند مقام کشوری و آسیایی ولی هیچ کس نفمید و حمایت نکرد کجا بود آقای کاظمی که ما هر پنج شنبه شب داخل قطار به سمت تهران و اونجا گوشه پیاده رو استراحت میکردیم که ساعت ۹ مسابقات لیگ بود و بعد تا ۸ شب مسابقه و دوباره سوار قطار و به سمت یزد برگردیم تا با اتبوس راه آهن به بافق بیاییم و از همانجا مستقیم به مدرسه میرفتیم ۹ ماه زجر کشیدیم و در سابقات لیگ دسته یک کشوری اول شدیم همین آقایانی مثل کاظمی ضربه محکمی به خیلی از ورزش ها زد و همه را خانه نشین کرد خدا جای حق است

You cannot copy content of this page