نامه جوانان بافقی به صباغیان پیرامون قرارداد FATF

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 19 خرداد 1397

بسمه تعالی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای صباغیان

با عرض سلام و خداقوّت

احتراماً با توجه به اینکه فردا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آزمون بزرگ ” تصمیم جهت ملحق شدن ایران به قرارداد FATF ” روبرو هستند لازم دانسته تا به استحضار جنابعالی برسانیم که:

در قرارداد FATF که مبنای آن جلوگیری از هر گونه مراودات مالی با تروریست ها می باشد؛ لیستی بصورت پیوست، تحت عنوان SDN وجود دارد که طبق این لیست، نام هر شخص یا سازمانی که در آن وجود داشته باشد به عنوان تروریست و تروریسم شناخته شده و نباید با آنها مراودات مالی صورت گیرد؛ که نام سپاه، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، سازمان صدا و سیما و شخصیت هایی چون سردار جعفری، سردار سلیمانی و نام ۲۰۰ نهاد و شخصیت ایرانی دیگر در این لیست قرار دارد! حال اگر این قرارداد ننگین تصویب شود، یعنی اینکه پذیرفتیم برخی از سازمان ها و شخصیت های انقلابی ایران، از جمله سپاه، وزارت دفاع، سردار جعفری و سردار سلیمانی و … تروریست هستند و نباید با آنها مراودات مالی صورت گیرد و باید آنها تحریم شوند!

لذا موارد ذیل را قاطعانه از شما مطالبه می نمائیم:

۱) فردا آراء نمایندگان به لایحه FATF مخفی نباشد.
۲) به خاطر حفظ منافع و امنیت مردم و انقلاب و رعایت اصل قانون اساسی به لایحه رأی منفی دهید.
۳) در مقابله با این طرح استعماری FATF ساکت ننشینید و فردا با روحیه مردمی و انقلابی تذکر شفاهی بدهید و جوانب آن را در مجلس روشنگری نمائید.

نگاه مردم انقلابی ایران به تصمیم انقلابی نمایندگان مجلس پیرامون قرارداد FATF است.

ان شاءالله در هر جایگاهی که هستیم به نحو أحسن به تکلیف خود عمل نمائیم و با بصیرت کامل شرایط حساس نظام را درک کرده و به درستی تصمیم بگیریم؛ و نسبت به مسائل اصلی و راهبردی کشور بی تفاوت نباشیم.

نکند فردا روزی خدای ناخواسته نام ما را هم در جرگه ی خائنین به مردم، انقلاب و اسلام بنویسند!

با تشکر
جمعی از جوانان انقلابی شهرستان بافق
۱۹/۳/۱۳۹۷


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page