رییس اداره ثبت احوال بافق گفت:کاهش آمار ولادت و ازدواج در سال ۹۶ در بافق / “امیرعلی” و “فاطمه” دو نام مورد علاقه بافقی ها در سال گذشته

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 22 خرداد 1397
کاهش آمار ولادت و ازدواج در سال ۹۶ در بافق / “امیرعلی” و “فاطمه” دو نام مورد علاقه بافقی ها در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ اولین جلسه شواری هماهنگی ثبت احوال بافق در سال 97 با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

IMG_3202.JPG

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ اولین جلسه شواری هماهنگی ثبت احوال بافق در سال ۹۷ با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

رییس اداره ثبت احوال بافق در این جلسه به بیان گزارشی از آمار وقایع ازدواج، ولادت و… پرداخت و گفت: در سال ۹۵ تعداد ۳۵۹ مورد ازدواج ثبت شده است، که این واقعه در سال ۹۶، ۳۱۸ مورد بوده که در حدود بیش از ۱۱ درصد کاهش داشته است.

محمود کریمیان همچنین از کاهش آمار ولادت در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد و عنوان داشت: در سال ۹۶ تعداد ۱۰۳۶ واقعه ولادت در بافق به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل حدود ۸ درصد کاهش داشته است.

وی آمار فوت در بافق را با رشد بیش از ۲۱ درصدی درسال ۹۶ بیان کرد و افزود: در سال ۹۵، ۱۵۲ مورد و در سال ۹۶، ۱۸۴ مورد واقعه فوت در بافق ثبت شده است.

کریمیان در پایان پیرامون فراوانی نام های ثبت شده متولدین سال ۹۶ نیز گفت: نام پسرانه “امیرعلی” و نام دخترانه “فاطمه” بیشترین فراوانی در بین ۵ نام اول انتخابی متولدین سال ۹۶ را به خود اختصاص داده است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page