توضیح صباغیان درباره خانه های نوساز اما در حال تخریب معلولان بافقی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 27 خرداد 1397

انتقال خانواده معلولان شهرستان بافق به سکونتگاه‌های موقت/تخلف پیمانکاران از طریق مراجع قضایی پیگیری شود

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس تأکید کرد که تخلف پیمانکاران ساخت منازل معلولان شهرستان بافق باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتشار کلیپی از منازل تخریب شده معلولان شهرستان بافق گفت: متاسفانه یک سال از ساخت این منازل مسکونی برای افراد بی‌بضاعت و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌گذرد و به تازگی تعدادی از این ساختمان‌ها ترک برداشته و در حال تخریب است به گونه ای که دیگر این منازل قابل سکونت نیست.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده در بازدیدی که از این ساختمان‌ها داشتم تذکر دادم که باید این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری شود و با افراد متخلف چه ناظر و چه پیمانکار به طور جدی برخورد شود.

وی با اشاره به دستگاه‌هایی که باید در مورد وضعیت این ساختمان‌ها پاسخگو باشند تصریح کرد: هم‌اکنون دستگاه‌های مربوطه اعم از شهرداری، وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان باید در این مورد پاسخگو باشند و دستگاه‌های متولی احداث این ساختمان‌ها نیز باید از طریق مراجع قضایی حقوق افراد خسارت‌دیده را پیگیری کرده و از حقوق آنها دفاع کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید مسئولان باید به طور جدی مانع از تکرار این قبیل خسارات شوند که بعد از این با وجود شرایط سخت اقتصادی با چنین مشکلاتی مواجه نشویم و بیت‌المال به هدر نرود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: با توجه به اینکه این ساختمان‌ها قابل سکونت نیستند، در چند روز اخیر افرادی که در یک سال گذشته در آنها مستقر بوده‌اند به مراکزی که برای سکونت موقت آنها درنظر گرفته شده است، انتقال داده شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 خرداد 1397 - 9:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کار و نظر کارشناسی بهتره تا نظر…..

You cannot copy content of this page