طرح مشوق های بیمه ای در شعب تأمین اجتماعی اجرایی می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 20 تیر 1397

به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی (19 لغایت 25 تیرماه) رئیس تأمین اجتماعی بافق در گفتگوی خبری با تبریک هفته مذکور به جامعه هدف کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان از اجرای طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان خبر داد .

به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی (۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه) رئیس تأمین اجتماعی بافق در گفتگوی خبری با تبریک هفته مذکور به جامعه هدف کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان از اجرای طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان خبر داد .

وی در این رابطه اظهار داشت : به استناد دستورالعمل صادره از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ، طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان با هدف جذب تحصیلکرده های دانشگاهی و رونق تولید و اشتغال در شعب تأمین اجتماعی اجرائی گردیده است .

براساس این طرح مقرر شده است تمامی کارفرمایان کارگاه های مشمول در صورت بکارگیری نیروی کار جدید و احراز شرایط ذکر شده در دستور العمل مربوطه ، حداکثر تا پایان سال ۹۷ ، مشروط به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه مقرر ، مطابق مواد ۲۸ و ۳۹ قانون تأمین اجتماعی از مشوق بیمه ای ( معافیت از پرداخت ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما) بهره مند خواهند شد .

لازم به ذکر است : کارگاه های مشمول این طرح ، به ازای هر دو نفر بیمه شده ، صرفا مجاز به استخدام یک نفر نیروی کار دارای مدرک دانشگاهی هستند که به هنگام ارائه لیست ماهانه از پرداخت حق بیمه ماهانه ، از ۲۰ درصد سهم کارفرما معاف خواهند شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page