فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران :بدهی شرکت سنگ آهن تا پایان سال مالی ۹۶ چهار میلیارد تومان است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 23 تیر 1397
بدهی شرکت سنگ آهن تا پایان سال مالی ۹۶ چهار میلیارد تومان است

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: بدهی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تا پایان سال مالی ۹۶ چهار میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: بدهی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تا پایان سال مالی ۹۶ چهار میلیارد تومان است.

محمد زاده رحمانی با اشاره به نحوه توزیع عوارض معادن اظهار داشت:۷۰ درصد از عوارض به شهرداری و ۳۰ درصد به روستاها تخصیص داده شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ” بافق فردا ” پیرامون کندی و گاها غیرفعال بودن طرح های شهرداری عنوان کرد: با تصویب قانون تجمیع عوارض در مجلس شورای اسلامی برخی از شهرهای استان که از وجود معادن نیز برخوردار هستند متضرر شدند.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه مالیات بر ارزش افزوده معادن براساس سرانه جمعیت تقسیم می شود تصریح کرد: اردکان، بافق، اشکذر و زارچ از جمله شهرستان هایی هستند که در این خصوص متضرر شده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تا این زمان ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری واریز شده بود خاطر نشان کرد: در سالجاری رقم به ۵۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص زمان اتمام محور بافق یزد عنوان کرد:جز مسوولینی نیستم که وعده و وعید دهم اما پیگیری به شدت انجام می شود و عملیات اجرایی شتاب بیشتری به خود گرفته است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان افزود: مشخص کردن تاریخ برای طرح های عمرانی از جانب هر مسوولی باشد خطاست.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی و اجرای بیس ۱۰ کیلومتر از محور به اتمام رسیده گفت: به دنبال راهکاری برای کمبود نقدینگی و مطالبه پیمانکار هستیم تا کیلومترهای آخر با رکود روبرو نشود.

زاده رحمانی در پاسخ به اینکه شرط پیش فروش آنومالی ها ایجاد کارخانه بود در چه وضعیتی است یادآور شد:به پیشنهاد نماینده با حضور اعضای شورای اسلامی در محل دفتر رییس هیات عامل ایمیدرو جلسه تشکیل و مقرر گردید شرکت ها واحدهای جانبی ایجاد نمایند که سقف راه اندازی کنسانتره پذیرفته شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page