رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق گفت :بدهی ۵۰ میلیارد تومانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به شهرستان

دسته: اخبار ویژه
۶ دیدگاه
یکشنبه - 24 تیر 1397
بدهی ۵۰ میلیارد تومانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به شهرستان

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق گفت:اگر معادن نسبت به پرداخت بموقع بدهی های خود به شهرستان اقدام کنند مردم شریف طعم شیرین عمران و آبادانی را خواهند چشید.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق گفت:اگر معادن نسبت به پرداخت بموقع بدهی های خود به شهرستان اقدام کنند مردم شریف طعم شیرین عمران و آبادانی را خواهند چشید.

محمد رنجبر بیان کرد: متاسفانه تجمیع استانی مالیات بر ارزش افزوده و عدم پرداخت بموقع بدهی های معادن به شهرداری و دهیاری ها این نهادهای خدمات رسان را با مشکل جدی مواجه نموده است.

وی با بیان اینکه مصوبه هیات دولت مبنی بر پرداخت دو درصد فروش معادن مطلق است عنوان کرد: این دو درصد شامل هر نوع فروشی اعم از فروش داخلی و صادرات می گردد.

رنجبر افزود: چند سالی است معادن از پرداخت دو درصد محصولاتی که صادر می شود استنکاف می ورزند و در واقع حقوق شهروندان عزیز پایمال می شود‌.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه بافق از آب وهوای مناسبی برخوردار نیست تصریح کرد: طبق مصوبه دولت و حکم تنفیذی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری( اطال الله عمره) باید برای جبران خسارات وارده و ایجاد عمران و آبادانی شهر ستان و خدمات بیشتر به مردم شریفی که ولی نعمتان مسئولین هستند بموقع بدهی خود را بپردازند.

رنجبر خاطر نشان کرد: از اوایل سال ۹۶ تاکنون شهرداری بافق با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و در حال حاضر به شدت دچار بحران بی پولی می باشد و پروژه های عمرانی در شرف تعطیلی است.

وی ادامه داد:شرکت سنگ آهن بافق هم (با احتساب صادرات) مبلغی در حدود پنجاه میلیارد تومان
به شهرستان بدهکاراست و مبلغی که فرماندار در نشست خبری اخیر مطرح کردند بدون احتساب صادرات می باشد.

رنجبر بیان کرد:لازم به ذکر است که در سالهای ۸۷ تا ۸۹ به مدت سه سال دو درصد صادرات نیز توسط شرکت سنگ آهن بافق به شهرستان پرداخت شده است.

وی یادآور شد:باتوجه وضعیت خوب بازار فروش سنگ آهن و نقدینگی شرکت ضمن تشکر از مدیرعامل سنگ آهن تقاضا می شود نسبت به پرداخت تمام بدهی های شرکت به شهرستان اقدام عاجل فرماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 تیر 1397 - 7:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر شورای شهر رییس نداره که ایشون نظر میدن

قلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 تیر 1397 - 9:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای رنجبر لطفا بفرمایید طعم شیرین وآبادانی کجاست اگر منظورتون این چال وچوله های داخل کوچه وخیابونه درسته….

حسینعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 12:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام برادر تقی
آقای رنجبررئیس شورای شهرستان هستند وشورای فرادستی دراموری فراترازشورای شهرهم صاحب نظرهستند ودرجواب آقای قلی باید عرض کنم دقیقا ایشون برای اصلاح چاله چوله های موجود درمعابراین حرف رازدند که آقای رئیس مجترم شورای شهر متاسفانه روزه سکوت گرفته اند

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 12:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش آقای باقی زاده که ریاست شورای شهررابه عهده دارند درین مدت ریاست به جای پیامهای تبریک وتسلیت وتشکر یک تذکری به معادن می دادندکه بدهی های خود به شهر رابپردازند تا طرح های برزمین مانده شهرداری ازجمله جاده باقرآباد ، باغ ایرانی، بلوار امام صادق، خیابان ۲۴ متری حدفاصل ۱۵ خردادتا بلوار انقلاب ، خیابان ۲۴ متری حدفاصل خیابان امام تا بلوار انقلاب ، خیابان ۲۴ متری حدفاصل وحشی بافقی تا باغ بزرگ وبلوار ولی عصر که به قول شهرداری وشورایی ها به خاطر بی پولیه اجرا شده و چاله چوله های خابانها وکوچه ها هم مرمت شود

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 2:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای رنجبر وقتی مدیری پنجاه میلیارد حق شهر را پرداخت نکرده چه دلیلی دارد درپایان مصاحبتون ازش تشکر میکنید داقعا خجالت دارد شما بعنوان نماینده شهر مگر راهکار قانونی ندارید که حق شهر را بگیرید

فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 10:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جبهه گیری همزمان سایت بافق فردا و ریس شورای شهرستان و صحبتهای فرماندار با حمایت نماینده محترم در تخریب مدیر بومی به ضرر بافق و آینده بافق می باشد
آقای عسکری که تو جلسات گزارش دهی کارگروه در مسجد جامع میگفتن بیش از تعهد به شهر خدمت رسانی شده است و همگی تایید کردن
این وسط یه چیز مبهم وجود دارد که سازمان بازرسی بایستی وارد کار بشه و تکلیف مردم بافق را روشن کنه که پولهای پرداختی از جانب شرکت سنگ آهن کجارفته و کجا خرج شده تا هر کسی علیه دیگری حرفی را نزند و دیگری را متهم نکند
جناب باقی زاده عزیز از جنابعالی میخواهیم با سعه صدر و اشرافی که به موضوع دارید مسایل را حل و فصل و مشکلات احتمالی را به مردم رک و راست در میان بگذارید لطفا.

You cannot copy content of this page