به همت نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:افزایش پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بافق

دسته: علمی - پزشکی , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 تیر 1397
افزایش پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بافق

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق گفت: تعداد پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بافق از سه به شش مرکز افزایش یافت. مسعود دانشی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار" بافق فردا " با اشاره به اجرایی شدن کامل مصوبه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بافق اظهار داشت: پایگاه قدیمی دهستان کوشک با کمک خیری بازسازی شد و بافق تنها شهرستان استان است که توانسته تمامی سهمیه خود در بحث احداث مرکز اورژانس ۱۱۵ را بگیرد.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق گفت: تعداد پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بافق از سه به شش مرکز افزایش یافت.
مسعود دانشی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا ” با اشاره به اجرایی شدن کامل مصوبه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بافق اظهار داشت: پایگاه قدیمی دهستان کوشک با کمک خیری بازسازی شد و بافق تنها شهرستان استان است که توانسته تمامی سهمیه خود در بحث احداث مرکز اورژانس ۱۱۵ را بگیرد.

وی افزود:پایگاههای مبارکه و محور سیریز نیز در حال ساخت می باشد.

رئیس بیمارستان بافق همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاش صدرصدی گزش سالک در بافق تصریح کرد:خوشبختانه در سال گذشته فقط دو مورد از این بیماری گزارش شده است.

دانشی همچنین از مجهز شدن اورژانس ۱۱۵ به دستگاه اتوپالس خبر داد و یادآور شد: ماساژ مؤثر و صحیح قلبی توسط این دستگاه سبب برقراری گردش خون به مغز و قلب شده و نقش بسزایی در احیای قلبی ریوی موفق دارد.

وی عنوان کرد: خستگی تیم درمان هنگام عملیات احیا یکی از عواملی است که منجر به کاهش کیفیت ماساژها و عدم موفقیت احیا در برخی موارد می گردد.

رئیس بیمارستان بافق در پایان افتتاح بخش فیزیوتراپی کلینیک بیمارستان و حضور متخصص داخلی در بیمارستان بافق را از دیگراقدامات شبکه بهداشت در ماه جاری نام برد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page