به تصویر کشیدن گوشه ای از ارزش های شهدای مدافع حرم در یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 25 تیر 1397
به تصویر کشیدن گوشه ای از ارزش های شهدای مدافع حرم در یزد

مهدی دهقان چناری کارگردان یزدی در گفتگو با خبرنگار" بافق فردا" با بیان اینکه ساخت فیلم راه شهید با موضوع شهدای مدافع حرم در یزد آغاز شده است گفت: تلاش داریم با ساخت این فیلم گوشه‌ای از تلاش و ارزش‌های شهدای مدافع حرم را به تصویر بکشیم

مهدی دهقان چناری کارگردان یزدی در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” با بیان اینکه ساخت فیلم راه شهید با موضوع شهدای مدافع حرم در یزد آغاز شده است گفت: تلاش داریم با ساخت این فیلم گوشه‌ای از تلاش و ارزش‌های شهدای مدافع حرم را به تصویر بکشیم.

کارگردان این طرح همچنین با بیان اینکه شهدای مدافع حرم عاشقانه و برای دفاع از ناموس و وطنشان با دشمنان اسلام جنگیدند افزود: امیدواریم با ساخت این فیلم داستانی بلند بتوانیم هم شهدای مدافع حرم را به درستی به مخاطب بشناسیم و هم ارزش‌هایی که شهدا به خاطر آن در مقابل دشمن سینه سپر کردند را در جامعه نهادینه کنیم.

کارگردان راه شهید عنوان کرد: این فیلم داستانی با بازی چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اکنون در مرحله پایانی پیش تولید است و با انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین به زودی در شهر تاریخی یزد مقابل دوربین می رود.

دهقان همچنین ادامه داد: از مشتاقان با استعداد بومی در ساخت این فیلم استفاده می شود.

گفتنی است: مهدی دهقان چناری متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در یزد وی دارای فوق لیسانس رشته ی کارگردانی بازیگری است و از سال ۱۳۷۸ تاکنون به عنوان کارگردان تهیه کننده و بازیگر فعالیت دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page