فرماندار بافق در نشست خبری:دخالت دستان مافیای فولاد در به ثمر نرسیدن فولاد بافق قابل قبول نیست

دسته: اخبار ویژه
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 26 تیر 1397
دخالت دستان مافیای فولاد در به ثمر نرسیدن فولاد بافق قابل قبول نیست

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: اینکه برخی معتقد هستند دستان مافیای فولاد در به ثمر نرسیدن فولاد بافق مداخله دارد برای من قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: اینکه برخی معتقد هستند دستان مافیای فولاد در به ثمر نرسیدن فولاد بافق مداخله دارد برای من قابل قبول نیست.

محمد زاده رحمانی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما در رابطه با اینکه آیا دستانی برای تعلل در کار فولاد بافق نقش دارد اظهار داشت: چگونه است که برای هفت طرح دیگر از طرح های هشتگانه فولاد در کشور مشکلی ایجاد نشده و باید در مورد فولاد بافق چنین تفکری داشت.

وی افزود:این موضوع نیاز به ریشه یابی عمیق دارد گاهی متقاضی و یا همسایه کناردستی می تواند رقیب یا عامل بازدارنده باشد.

زاده رحمانی بیان کرد: گاهی اوقات به دلیل اینکه خوراک کارخانجات ذوب و فولاد به چالش کشیده می شود یا منافع خام فروشان به خطر می افتد تمایلی به راه اندازی صنایع جوار معدنی ندارند.

فرماندار بافق در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ” بافق فردا ” پیرامون کمک و مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به محور بافق _ یزد عنوان کرد:قریب به چهار سال پیش ۱۵ میلیارد تومان در قالب حواله میلگرد از سوی شرکت سنگ آهن به اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: صورتجلسه ای در خصوص واگذاری حواله میلگرد وجود ندارد و عملا در قسمت بعد از پل رودخانه شور مساعدت شرکت سنگ آهن صفر است.

وی همچنین با بیان اینکه ۶ کیلومتر از جاده به دستور رئیس عامل ایمیدرو توسط مجتمع فلات مرکزی به اتمام رسیده است گفت:اداره کل راه و شهرسازی نیز عنوان می کند از میزان مساعدت میلگرد شرکت سنگ آهن مقداری از آن در ابنیه فنی جاده بکار برده شده است.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که میزان کمک شرکت سنگ آهن در بیمارستان بافق چقدر بوده است یادآور شد: در سال ۹۶ ساخت سه بیمارستان برای شهرستان های ابرکوه، خاتم و بافق مصوب شد و در مورد بافق مقرر گردید تا اسکلت بتن شهرستان کمک نماید.

زاده رحمانی با اشاره به تخصیص ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی شهرستان برای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی گفت:از این میزان اعتبار ۳ میلیارد از سوی شرکت سنگ آهن و ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط فرمانداری و مجتمع فلات مرکزی پرداخت شده است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا بودجه میراث بافق همانند بودجه سال اداره کل به کشور بازگشت خورد عنوان کرد:به هیچ وجه بلکه رشد جهشی داشته و از ۴۰ میلیون تومان اعتبار به ۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 2:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام دخالت مافیای فولاد خارج از استان بماند اما شرکت خصوصی ومدیری که از سنگ اهن بافق به همه چیز وهمه جارسیدند که هیچگاه فکرش را نمیکردند والان در همسایگی ماودرساغنددرحال احداث کارخانه فولاد هستند هم در عدم پیشرفت پروژه فولاد بافق وفولاد کسری وکارشکنی در توسعه فولاد ابویی بی تاثیر نیست هر چند مسئولین جرات نمیکنند نامی ازانان ببرند

فتوحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 8:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چطو شد اونایی که تا عسکری مدیر عامل بود تعریف و تمجیدش میکردن و اکنون دارن تخریب میکنن
وقتی تصمیم استان بر کمک ۱۵میلیاردتومانی سنگ آهن بوده و پنج کیلومتر اول را سنگ آهن زیرسازی و آماده میکنه ضعف مدیریت و نظارت بر عملکرد اداره کل راه وظیفه کی بوده؟
بنظرم تخریب نیروی بافقی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسولین شگردی قدیمیه که دوباره داره تکرار میشه.
در زمینه بیمارستان علاوه بر هزینه های خرید دستگاههای مختلف و کمک به بهبود وضع درمان
در زمینه احداث جاده خرانق و فاضلاب شهری ومهمترین آنها احداث کارخانه ۵میلیون تنی گندله و کمک به موسسات خیریه وهزاران مورد دیگه نیمه پرلیوانه که ظاهرا به چشم فرماندار و سایت بافق فردا نیومده
نیمه خالی لیوان را دیده اید.

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 تیر 1397 - 4:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای فتوحی بنظر شما احداث جاده خرانق چه سودی برای بافق دارددر یکی از سایتهای خبری بافق به این موضوع پرداختند ومشخص شد دلیل اصلی انتقال سنگ اهن به کارخانه فولاد ساغند دراینده ای نزدیک است که با هزینه بیت المال جاده را برای منافع شخصی ساخته اند چون تعدادی از اقایون سهامدار این کارخانه هستند لطفا کمی تفکر

فتوحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 تیر 1397 - 7:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر اندکی در شهر جستجو کنید اگه سه سال پیش گوش به حرف آقای عسکری داده بودید و بالاخونه و خونه های چند طبقه ساخته بودید و الان اجاره میدادید و فیضشو میبردید احداث جاده خرانق را مایه ابادانی مبدانستید نه مایه بلای بافق .

You cannot copy content of this page