مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت:افتتاح مدرسه خیری خادمیان بعد از گذشت ۱۳ سال/ تقدیر از فرماندار و پیمانکار

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 31 تیر 1397
افتتاح مدرسه خیری خادمیان بعد از گذشت ۱۳ سال/ تقدیر از فرماندار و پیمانکار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گفت: مدرسه خیری زنده یاد خادمیان پس از گذشت 13 سال با پیگیری های فرماندار و سازمان نوسازی مدارس 90درصد عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

IMG_20180722_191145_740

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گفت: مدرسه خیری زنده یاد خادمیان پس از گذشت ۱۳ سال با پیگیری های فرماندار و سازمان نوسازی مدارس ۹۰درصد عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

IMG_20180722_191144_204

وی با بیان اینکه این مدرسه برای سال تحصیلی جدید شروع به کار خواهد کرد یادآور شد:مدرسه خلدبرین و زهره با افتتاح مدرسه خیری زنده یاد علی محمد خادمیان از دو شیفت بودن خارج می شود.

IMG_20180722_191142_709

رنجبر در این نشست خبری با اشاره به اینکه در شهرستان بافق ۷۰۰ نفر فرهنگی مشغول بکار هستند تصریح کرد: ۵۰۰ نفر نیز نیروی بازنشسته داریم.

IMG_20180722_191141_432

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق همچنین با بیان اینکه شهرستان از ۳۶ آموزشگاه ابتدایی با ۵ هزار و۵۰۰ دانش آموز،۱۹ آموزشگاه متوسطه اول با ۲ هزار و ۴۰۲ دانش آموز، ۹ آموزشگاه در رشته نظری با ۹۴۰ دانش آموز، ۴ آموزشگاه فنی حرفه ای و کار دانش با ۵۱۰ دانش آموز برخوردار است بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته رتبه دوم بالاترین تراز علمی دانش آموزان در استان را بعد از شهرستان میبد کسب نمودیم.

وی افزود: در بعد کیفی نیز رتبه سوم انسانی و سوم ریاضی از آن بافق شد.

رنجبر اشاره ای به عمکلرد حوزه پرورشی در پرسش مهر ریاست جمهوری داشت و گفت: از ۸۷ رتبه برتر استان ۳۳ رتبه متعلق به بافق بود.

وی همچنین افزود: در حوزه دانش آموزی حدود۲۰ نفر از دانش آموزان رتبه برتر پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی عنوان کرد: در بخش حضوری ۷۸ و غیر حضوری ۲۶ نفر و در مجموع ۱۰۴ نفر از دانش آموزان بافقی رتبه برتر استانی را کسب کردند.

وی همچنین یادآور شد: در مسابقات سرود همگانی نیز دبیرستان امام رضا (ع) رتبه دوم استان و آموزشگاه یاران مهدی رتبه سوم استان را به دست آوردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق اشاره ای نیز به حوزه سوادآموزی کرد و گفت : بافق در این حوزه برای چندین مرتبه رتبه اول استان را کسب کرد که امیدواریم بتوانیم بزودی جشن ریشه کنی بیسوادی را در بافق برگزار کنیم.

رنجبر با اشاره به حوزه عمرانی و عملکرد در این خصوص عنوان کرد:تحولی عظیم در زمینه مدرسه سازی از نوع خیری ایجاد شده است ۱۰ پروژه از جمله مدرسه خیری ابراهیمی، مدرسه خیری معظمی، سالن ورزشی هدف( پیشرفت ۸۵درصدی دارد) در حال تکمیل یا به اتمام رسیده است.

وی همچنین پیرامون سالن چند منظوره ورزشی با پیشرفت ۸۰درصد و استخر شنای دانش آموزی با ۲۰ درصد پیشرفت ابراز امیدواری کرد بزودی این طرح ها که توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ۳۵درصد آن انجام شده در ردیف اعتبارات سال ۹۷قرار گیرد.

رنجبر همچنین از گلنگ زنی دو مدرسه فخریه و اباذر کرد و گفت : با پیگیری فرماندار تفاهم نامه ای بین شرکت دیزل سازگار بافق منعقد شد.

این مقام مسوول در خصوص حق الزحمه مربیان پیش دبستانی نیز خاطر نشان کرد: پیش دبستانی ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارد طبق قرارداد و تفاهم نامه ای و براساس قانون کار و بیمه دستمزد آنان پرداخت می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page