فرماندار بافق در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر گفت:لزوم اجرای طرح های مشارکتی در شهرستان / تبدیل منطقه کوه بافق به پارک ملی، گامی در جهت حفظ این ظرفیت ارزشمند زیست محیطی و درآمدزایی برای اهالی منطقه

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
یکشنبه - 31 تیر 1397
لزوم اجرای طرح های مشارکتی در شهرستان / تبدیل منطقه کوه بافق به پارک ملی، گامی در جهت حفظ این ظرفیت ارزشمند زیست محیطی و درآمدزایی برای اهالی منطقه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز شنبه 30 تیرماه نشست هم اندیشی فرماندار بافق با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز شنبه ۳۰ تیرماه نشست هم اندیشی فرماندار بافق با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تبریک دهه کرامت به حاضرین به بیان برخی از مسائل کلان، که کشور در حال حاضر با آن مواجه است پرداخت.

محمد زاده رحمانی در ادامه گزارشی از طرح های در دست اقدام سال جاری شهرستان و مسائل و مشکلات پیش رو این پروژه ها را عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همه مشکلات اقتصادی موجود، درچند سال اخیر اقدامات موثری در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه ای در شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در حوزه راه های ارتباطی شهرستان از جمله بزرگراه بافق- یزد، این پروژه با همه مشکلات و تنگناهای مالی آن،به صورت مستمر در حال پیگیری است و از ۱۱ کیلومتر باقیمانده، تاکنون زیرسازی ۱۰ کیلومتر آن تکمیل شده و بنابر قول پیمانکار از ابتدای مرداد ماه عملیات آسفالت آن نیز آغاز خواهد شد.

زاده رحمانی اضافه کرد: در سال گذشته همچنین بیش از ۳۵ کیلومتر ازجاده های روستایی نیز در قالب طرح های مشارکتی زیرسازی و آسفالت شد و در امسال هم بهسازی و آسفالت چند راه روستایی دیگر در دستور کار قرار دارد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان اجرای محور سیروس آباد را یکی دیگر از طرح های مهم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته محور سیروس آباد که جایگزین جاده گزوییه است، با همکاری معادن سنگ آهن مرکزی و چادرملو احداث خواهد شد.

وی افزود: با احداث این مسیر می توان ضمن رفع مشکل مردم منطقه سبزدشت از طبیعت بکر و گونه های نادر منطقه کوه بافق محافظت و با تبدیل این منطقه به پارک ملی گامی موثر در جهت توسعه صنعت گردشگری شهرستان برداشت.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اجرای طرح های مشارکتی در شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر سیاست کلی کشور به این سمت سوق پیدا کرده است که طرح های عمرانی در حوزه های مختلف به صورت مشارکت با بخش های خصوصی و غیردولتی صورت پذیرد.

لزوم آینده نگری و همچنین ساماندهی مهاجرین و نیروهای کار غیربومی و تهدیدات امنیتی و اجتماعی این موضوع، پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه اخذ عوارض دو درصد فروش معادن، طرح های اجرایی در زمینه بهداشت و درمان از جمله (کلینیک بیمارستان ولیعصر(عج)، بلوک زایمان، ساخت سه مرکز اورژانس و افتتاح یکی از آنها درآینده نزدیک)،پیگیری موضوع اختصاص پزشک متخصص به مراکز درمانی، موضوع تخصیص اعتبارات استانی و ملی به بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، احداث نیروگاه های خورشیدی و… از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 تیر 1397 - 9:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام درمورد حضور نیرو وپیمانکران غیربومی حرف زیاد است اما برخوردجدی صورت نمیگیرد چون مدیران از نیروی بومی وپیمانکار بومی خوششان نمی اید مگر چند پیمانکار نور چشمی …باتوجه به شروع نصب تجهیزات از حالا باید بفکر اموزش وحضورنیروی بومی درگندله بود تا زمان استارت مجبور به استفاده از غیربومیها نباشیم

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 تیر 1397 - 9:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام تا زمانی که شرکتهای مشاور غیربومی در معدن حضور دارندامکان ورود وجود ندارد چون بفکر هم پیمانان خود هستند متاسفانه باحضور مشاور اصفهانی عملا هیچ شرکتی اجازه ورود ندارد مگر اینکه از خودشون باشد حالا شما برای کار به اصفهان مراجعه کنید همان اول با توپ وتشر شما راواداربه خروج میکنند

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 تیر 1397 - 11:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشاالله سنگ اهن همه پیمانکار شدن دیگه کاری به نمیرسه از دستگاه حفاری گرفته تاماشین الات وخریدهای داخل شهر باید خودی باشی تا وارد بازیت کنن

You cannot copy content of this page