مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق:دانش آموز نور چشمی نداریم/ جایگاه آموزش و پرورش سیاسی نیست

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
یکشنبه - 31 تیر 1397
دانش آموز نور چشمی نداریم/ جایگاه آموزش و پرورش سیاسی نیست

مدیر آموزش و پرورش بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگار " بافق فردا " پیرامون اینکه زمانی که جنابعالی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بافق انتخاب شدید عده ای معتقد بودند به علت هم راستا نبودن شما با دولت این اداره خوب کار نخواهد کرد و دچار خلل می شود گفت: به هیچ وجه و با هیچ کس مشکلی نداشته و ندارم از لحاظ ساختار با مسئولینی که با حوزه آموزش و پرورش استان و شهرستان در ارتباط هستند هیچگونه مشکلی ندارم.

مدیر آموزش و پرورش بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگار ” بافق فردا ” پیرامون اینکه زمانی که جنابعالی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بافق انتخاب شدید عده ای معتقد بودند به علت هم راستا نبودن شما با دولت این اداره خوب کار نخواهد کرد و دچار خلل می شود گفت: به هیچ وجه و با هیچ کس مشکلی نداشته و ندارم از لحاظ ساختار با مسئولینی که با حوزه آموزش و پرورش استان و شهرستان در ارتباط هستند هیچگونه مشکلی ندارم.

علی اصغر رنجبر اظهار داشت:جایگاه آموزش و پرورش را جایگاه سیاسی کاری نمی دانم و قسم یاد میکنم به هیچ وجه مگر اینکه کسی حرفی که می زند با دلیل و مستند ارائه کند در انتصاب، عزل، تشویق و تذکر کسی چه زن و چه مرد مورد سیاسی کاری نداشته و ندارم.

رنجبر با اشاره به اینکه چنانچه در این راستا مشکلی وجود داشت پیشرفتی هم مشاهده نمیشد عنوان کرد: لحظه ای در کارم قصوری نداشته و ثانیه ای نیز کوتاهی نکرده ام تکلیف من در آموزش وپرورش خیلی فراتر از این است که از کدام جناح باشم.

وی همچنین با بیان اینکه تا زمانی که در این مسئولیت بمانم با جان و دل کار خواهم کرد یادآور شد: وظیفه خود را انجام داده و به معلم بودن خود، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان و اولیا افتخار می کنم.

رنجبر خاطر نشان کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید به ریاست اداره منصوب شدم و تاییدیه مجموعه مسوولین شهر و استان را نیز دریافت کرده ام.

مقام مسوول افزود: احساسم این است که در وادی های سیاسی بازی پای نگذاشته و نماینده دولت در مجموعه آموزش و پرورش بافق می باشم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در پاسخ به اینکه آیا دانش آموز معتاد در مدارس وجود دارد عنوان کرد: دانش آموز معتاد و کسی که بخاطر مشکلات مالی ترک تحصیل کرده باشد نداریم.

وی ادامه داد: اگر موردی مشاهده شود پیگیری تا بازگشت وی به مدرسه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که دانش آموزی سراغ دارید که به دلیل مباحث مالی به سمت ترک تحصیل رفته است تصریح کرد: با معرفی او در راستای حل تا مشکلات و مرداخت هزینه های تحصیل قطعا به ما کمک خواهید کرد.

مدیر آموزش و پرورش بافق پیرامون اقدامات انجام شده برای تشکیل شورای صنفی معلمان بیان کرد:با پیگیری های نماینده مردم در مجلس تشکل و کارگروه مطالبات فرهنگیان تشکیل شده اما هنوز برای دایر شدن این تشکل مجوزی صادر نشده است.

وی در پاسخ آیا به برخی از معلمان توجه خاص می شود گفت: معلم و مدیر نور چشمی از دیدگاه خود ندارم اما همکارانی که خوب کار کنند و جوابگوی مردم باشد برای ما قابل احترام هستند.

رنجبر در پاسخ به سوال مربوط به زائرسرای فرهنگیان خاطر نشان کرد: چندین سال پیگیری در این خصوص انجام شد و با اخذ مجوز از وزارتخانه بازدیدی صورت گرفت که خواستار تغییر در روند اساسنامه زائر سرا شده و بندهایی از آن اصلاح و در نهایت به موسسه خیریه امام رئوف تغییر نام پیدا کرد روند کار اداری تا مرحله تائید نقشه پیشرفت داشته اما برای شروع کار مشکلاتی از جمله تائیدیه وزارتخانه وجود دارد .

مدیر آموزش و پرورش بافق در پایان در پاسخ به اینکه آیا فروش سوال امتحانات صحت دارد گفت: در بافق چنین موردی مشاهده نشده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 تیر 1397 - 11:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام در پاکی وصداقت اقای رنجبر چه درزمان تحصیل وتدریس وحالا ریاست شکی نیست امید وارم همچنان به مردم خدمت نمایید

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 مرداد 1397 - 8:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر روابط عمومی توانمند آ.پ جناب علیرضا خان صادقی شادکام

بانوی ورزشکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 مرداد 1397 - 1:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من هم امیدوارم که در پست مدیریت بمانید و کسانیکه صاحب جاه و مقام هستند و میخواهند به جای شما مقام بگیرند ناتوان بمانند . چون که شما از همه لحاظ عالی عالی هستید و عالی تر اینکه سیاسی نیستید .

You cannot copy content of this page