مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت:پرداخت وام قرض الحسنه تا سقف سیصد و هفتاد و پنج میلیون ریال در تعاونی اعتبار ثامن بزودی

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 3 مرداد 1397
پرداخت وام قرض الحسنه تا سقف سیصد و هفتاد و پنج میلیون ریال در تعاونی اعتبار ثامن بزودی

مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پرداخت وام های قرض الحسنه تا سقف ۳۷۵ میلیون ریال به سهامداران این شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد.

IMG_20180725_141238_661-1

مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از پرداخت وام های قرض الحسنه تا سقف ۳۷۵ میلیون ریال به سهامداران این شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد.

علی محمد رنجبر در گفتگویی با خبرنگار” بافق فردا” عنوان کرد :تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سال ۱۳۸۸ با نام تعاونی اعتبار ثامن کارگران تاسیس گردید و با لطف خداوند با استقبال بی نظیری روبرو شد.

وی افزود: هم اکنون با گذشت ۹ سال از فعالیت تعاونی همچنان افراد زیادی متقاضی عضویت در این تعاونی می باشند.

رنجبر با اشاره به اینکه در حال حاضر سرمایه این تعاونی بیش از پنجاه میلیارد ریال است گفت بلطف خدا از بدو تاسیس تاکنون توانسته ایم بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان ( ۴۷۲۴ فقره وام )تسهیلات به سهامداران خود پرداخت نماییم.
وی تصریح کرد: هدف از احداث این شرکت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی می باشد که بازپرداخت آن از طریق کسر از حقوق انجام می گردد .

مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق افزود: به جهت سهل الوصول بودن تسهیلات اعطایی ، تمامی سهامداران از این روند رضایت کامل دارند.
وی یادآور شد: در ابتدا به متقاضیان ، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت می گردید که انشاالله در آینده ای نزدیک بسته به میزان سپرده افراد تاسقف ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

رنجبر خاطر نشان کرد: شرایط عضوگیری در این شرکت اینگونه است که هر عضو می تواند تا ۵ سهم از طریق پرکردن فرم وکالت نامه کسر از حقوق نامنویسی کند.

وی با اشاره به اینکه تعاونی در مدت فعالیت خود عملکرد مثبت و روبه رشدی را داشته است ابراز امیدواری کرد با عنایت خداوند و تلاشهای همه جانبه آینده ای درخشان تر برای سهامداران گرامی رقم بخورد.

رنجبر همچنین اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی را به کلیه سهامداران این مجموعه و پرسنل شریف شرکت سنگ آهن مرکزی تبریک گفت و سپس افزود:جا دارد از حمایت های همه جانبه مدیرعامل محترم شرکت سنگ آهن، هیئت مدیره تعاونی و همچنین کادر پرتلاش مجموعه تقدیر و تشکر شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 8:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مهندس جان سلام:واقعا دستتون درد نکنه

.... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 مرداد 1397 - 9:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شما

You cannot copy content of this page