برگزاری جلسه تدوین طرح جامع شهری بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 3 مرداد 1397
برگزاری جلسه تدوین طرح جامع شهری بافق

نشست هم اندیشی طرح جامع شهری بافق با حضور کارشناس شهرسازی،میراث فرهنگی و گردشگری؛ بخشدار،اعضای شورای اسلامی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و... در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر برگزار شد.

نشست هم اندیشی طرح جامع شهری بافق با حضور کارشناس شهرسازی،میراث فرهنگی و گردشگری؛ بخشدار،اعضای شورای اسلامی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و… در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر برگزار شد.

شهردار بافق در این جلسه ضمن خیرمقدم و تشکر از مدعوین گفت:طرح جامع شهری بافق طرحی بلند مدت است که در آن توسعه آینده شهر، پهنه بندی، زمینها شهر در آن دیده شده است.

سید علی نوروززاده با اشاره به پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در این خصوص اظهار داشت:طرح جامع در گذشته طرحی با جریان سیاسی سنتی بود که مشاور با دسته بندی اطلاعات بسته می شد.

وی افزود: تجربه نشان داده است که طرح با این سبک و سیاق کارایی لازم را ندارد.

شهردار بافق با بیان اینکه توسعه پایدار، ارزش آفرینی و توجه به مسائل شهر و مشارکت مردمی در طرح جامع شهری نهادینه شده است تصریح کرد:شهروندان بافقی با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود شهرداری را در رسیدن به هدف بلند مدت یاری رسانند.

نوروززاده خاطر نشان کرد: دغدغه مردم در گذشته برای چگونگی اجرای طرح ها قابل تقدیر بود اما امروز این موقعیت فراهم شده است تا تمامی شهروندان دیدگاهها را مطرح نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد دغدغه ها در قالب طرحی کامل و جامع آماده شود و الگوی راه برای همه جانبه بافق باشد.

شهردار بافق توجه به مباحث اشتغال، توسعه پایدار شهر، میراث فرهنگی، گردشگری، توسعه متوازن شهر و کمبود آب را از مهمترین مسایل در طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم خروجی مناسبی برای اجرای طرح مدنظر قرار گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page