محمد رضا صباغیان بافقی خبر داد :مجوز منطقه ویژه اقتصادی چهار شهرستان استان یزد تصویب شد

دسته: اخبار ویژه , نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
دوشنبه - 8 مرداد 1397
مجوز منطقه ویژه اقتصادی چهار شهرستان استان یزد تصویب شد

نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی از تصویب مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان های بافق و مهریز در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

IMG_20180730_110222_824

نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی از تصویب مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه و میبد در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمد رضا صباغیان بافقی با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های انجام شده و در صورت تایید و رای آوری در صحن، شهرستان های بافق و مهریز نیز مانند ابرکوه و میبد شامل این مصوبه خواهند شد و شهرستانهای دارای مجوز منطقه ویژه اقتصادی در استان یزد به ۴ شهر افزایش خواهد یافت.

IMG_20180730_110221_683

وی با اشاره به نحوه بررسی این مصوبه در کمیسیون اصلی اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضوع قابلیت شهرستانهای بافق و مهریز برای داشتن منطقه ویژه اقتصادی پیش از این در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به تصویب رسیده بود و روز گذشته و با حضور نماینده دولت (رییس مناطق آزاد تجاری کشور) در کمیسیون اقتصادی نیز این موضوع تصویب شد.

IMG_20180730_110220_394

رییس مجمع نمایندگان استان یادآور شد:در صورت تصویب نهایی و اجرایی شدن این موضوع وضعیت خوبی در زمینه اقتصاد و اشتغال برای این شهرستانها محقق خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page