فرماندار بافق گفت:صدور مجوز ده مزرعه تیلاپیا در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 مرداد 1397
صدور مجوز ده مزرعه تیلاپیا در بافق

فرماندار شهرستان بافق در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان یزد گفت: ده مجوز مزرعه تیلاپیا بصورت پایلوت برای بافق صادر شده كه چهار مزرعه آن در حال اجراست.

فرماندار شهرستان بافق در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان یزد گفت: ده مجوز مزرعه تیلاپیا بصورت پایلوت برای بافق صادر شده که چهار مزرعه آن در حال اجراست.

محمد زاده رحمانی به نقش منحصر بفرد بافق در صنایع جانبی کشاورزی و بخش های مختلف از جمله شیلات اشاره کرد و اظهار داشت: ورود شهرستان به صنایع جانبی و تبدیلی کشاورزی با محوریت خرما و پسته از اهم فعالیت ها است.

وی همچنین از پیشرفت ۵۴ درصدی گندله سه چاهون خبر داد و تصریح کرد: با تدبیر مدیران شرکت سنگ آهن، عمده تجهیزات مورد نیاز، قبل از شروع تحریم ها خریداری و
وارد شهرستان شده است.

بالاترین مقام اجرایی بافق با بیان اینکه شهرستان به چهار راه مواصلاتی جنوب شرق استان تبدیل می شود، خاطر نشان کرد: اجرای عملیات آسفالت ۱۱ کیلومتر باقیمانده محور یزد و همچنین محور خرانق آغاز گردیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۰ کیلومتر دیگر از محور بافق نوق باقی مانده است یادآور شد: جهت شروع عملیات ساخت جاده سیروس آباد نیز موافقت سازمان های انرژی اتمی و محیط زیست اخذ شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page