رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) بافق خبر داد:ساخت و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با اعتباری بیش از ۳۰۷ میلیون تومان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 مرداد 1397
ساخت و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با اعتباری بیش از ۳۰۷ میلیون تومان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق از ساخت و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با اعتباری بیش از ۳۰۷ میلیون تومان خبر داد.

IMG_20180731_143200_796

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق از ساخت و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با اعتباری بیش از ۳۰۷ میلیون تومان خبر داد.

کاظم ناظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت:برای ساخت و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران با اعتباری بیش از ۳۰۷ میلیون تومان اختصاص یافته است.

IMG_20180731_143159_614

وی اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از سوی فرمانداری و ۱۰۷ میلیون تومان توسط اداره کل فنی و حرفه ای تخصیص داده شده است.

IMG_20180731_143154_294

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای در اصل بنگاههای مهارت آموزی و کارآفرینی هستند عنوان کرد:از سال ۷۸ بنای این مرکز پایه ریزی و از سال ۸۲ با ۵ کارگاه افتتاح شده است.

IMG_20180731_143139_565

ناظمی با اشاره به افزایش ۴ کارگاه دیگر در چند سال گذشته تصریح کرد:۵ نفر مربی پیمانی در خرداد سال ۹۵ جذب و مرکز بصورت کار آموزش را انجام می دهند.

IMG_20180731_143133_765

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر کار آموزش در کارگاههای ثابت و سیار شهری و کارگاه روستایی مبارکه انجام می شود خاطر نشان کرد:با انعقاد تفاهنامه مابین نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، کارگاه پادگان ویژه سربازان نیز راه اندازی شد.

ناظمی همچنین به تشریح فعالیت در کارگاه جوار صنعت پرداخت و افزود: ۶۰۰ نفر از کارگران شرکت های سنگ آهن و فلات مرکزی برای ارتقا شغلی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی در ادامه از انعقاد تفاهنامه مابین کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و یادآور شد:۱۲ نفر از مرکز توانا و نرگس در دو دوره آموزشی شرکت کردند.

مقام مسوول بیان کرد: از یکسال گذشته ۲۳۰ هزار نفر در ۳۵ حرفه آموزشی حضور داشتند که از این تعداد ۱۰۹ هزار نفر ساعت خواهران و ۱۲۰ هزار نفر آن را برادران تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه اول سالجاری ۸۰ هزار نفر ساعت آموزش دیده اند عنوان کرد: از ۵۳۵ نفر شرکت کننده ۲۷۰ نفر خانم و بقیه آقایان هستند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق شاخص ترین آموزش سال گذشته را مینا کاری روی مس با حضور ۱۶ کارآموز و برای اولین بار در استان یزد اعلام کرد.

ناظمی به برنامه های سال آینده نیز اشاره ای کرد و گفت: پیگیری راه اندازی کارگاه صنایع غذایی در دستور کار قرار دارد و تجهیزات کارگاه آشپزی و شیرینی پزی خریداری شده است.

ناظمی همچنین از راه اندازه کارگاه آموزشی طلا جواهر سازی یا تراش سنگ با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اتاق اصناف شهرستان خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page