مدیر عامل شرکت نخل گستر گفت:بهسازی شهر بازی بافق با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و دویست میلیون ریال

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 10 مرداد 1397
بهسازی شهر بازی بافق با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و دویست میلیون ریال

مدیر عامل شرکت نخل گستر بافق با اشاره به بهسازی شهر شادی آهن گفت:در حال حاضر برای راه اندازی مرحله اول طرح بهسازی یک میلیارد و دویست میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت نخل گستر بافق با اشاره به بهسازی شهر شادی آهن گفت:در حال حاضر برای راه اندازی مرحله اول طرح بهسازی یک میلیارد و دویست میلیون ریال هزینه شده است.

محمد جواد اکبری با اشاره به همکاری شهرداری تهران و دستور مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در رابطه با ساماندهی و رونق این محل اظهار داشت:اولین قدم با هدف بازسازی و راه اندازی بررسی شرایط استاندارد و اولویت بندی دستگاهها و سیستم روشنایی و حداکثر استفاده از امکانات موجود بود.

وی از راه اندازی پیست اسکیت و دوچرخه سواری در دو رشته مبتدی و پیشرفته ویژه بانوان به مساحت ۵ هزار و ۷۶۰متر مربع خبر داد و افزود: مسیر پیاده روی آرامش ویژه خانواده ها و همچنین بانوان در ماسه بادی طراحی شده است تا دیگر شاهد پیاده روی آنان در خیابان و محل های عمومی نباشیم.

اکبری محل پیاده روی را ۵۸۰ متر با طول و عرض دو نیم متر با نام مسیر آرامش با نورپردازی منحصر بفرد عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت نخل گستربافق زمان دوچرخه سواری ویژه بانوان را شنبه، دوشنبه و چهارشنبه بصورت اختصاصی از ساعت ۲۰ تا ۲۲ شب اعلام کرد.

وی با اشاره به هزینه بالای تعمیر وسایل غیراستاندار پارک تصریح کرد:برای فصل زمستان سوله مجهز به وسایل بازی جدید مدنظر قرار گرفته است.

اکبری با بیان اینکه به منظور درآمد زایی ۵ هزار متر مربع به گلخانه پیشرفته تولید نهال وگلهای آپارتمانی در حال ساخت می باشد خاطر نشان کرد محیطی به مسافت دو هزار متر مربع با امکانات برق و نورپردازی کامل برگزاری نمایشگاههای بین اللملی اجراخواهد شد.

مدیر عامل شرکت نخل گستر با اعلام اینکه اولین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پارک استان یزد با همکاری شهرداری تهران و اصفهان در شهریور ماه راه اندازی می شود گفت:نمایشگاه بین المللی گل و گیاه نیز در مهرماه سالجاری افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره های شعر، نقاشی، سفالگری، بصورت ماهانه ویژه کودکان و برگزاری شب شعر ویژه شاعران خبر داد و افزود: فوتبال و والیبال ساحلی در زمین استاندارد راه اندازی تنیس و فوتبال دستی نیز تا هفته آینده برای ورزشکاران راه اندازی می شود.

اکبری به احداث بزرگترین زمین اسکیت با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین فرمانداری شهرستان بافق اشاره کرد و یادآور شد:سیستم نورپردازی شهر بازی زیر نظر کارشناسان مجرب طراحی و اجرایی می گردد.

وی هدف از راه اندازی شهر شادی آهن را فراهم کردن محیطی شاد و ورزشی اعلام کرد و از زحمات و مساعدت جواد عسکری مدیر عامل سنگ آهن مرکزی بافق تشکر نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page