پیام تبریک مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) در پی انتصاب مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 مرداد 1397

پیام تبریک مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) در پی انتصاب مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق:

استعمارگران می کوشند تا در هر کشور به سرچشمه های اصلی تعلیم و تربیت آن کشور تسلط پیدا کنند و باصطلاح می کوشند تا آب را از سرچشمه گل آلود کنند. آنان سعی می کنند با تاسیس دبستانها، دبیرستانها، دانشگاهها و مراکز تربیت معلم، نسلی تربیت کنند تا آنطور فکر کند که استعمارگران می خواهند و در نتیجه آن طور عمل کند که منافع استعمارگران تامین شود . استعمار فرهنگی سخت ترین نوع استعمار و شدیدترین نوع وابستگی است و پایه های استعمار نو بر استعمار فرهنگی استوار می شود . استعمارگران فرهنگ و تعلیم و تربیت را در هر کشور به دست می گیرند تا نسل جوان را فاسد و تباه سازند. امام بزرگوار ما در یک حادثه ی مهم جنگی – که خیلی از شماها آن وقت شاید متولد هم نشده بودید – در قضیه‌ی یکی از عملیات که پیروزی‌ای به دست رزمندگان آمده بود، یک پیامی دادند. در آن پیام این نکته وجود داشت که فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی، تربیت این جوانهاست. همه توقع داشتند که امام بگوید این پیروزی‌ای که شما به دست آوردید، فتح‌الفتوح است؛ از آن پیروزی ستایش کند؛ امام نه، از رزمندگان تشکر کردند. اما گفتند:« فتح‌الفتوح انقلاب ما تربیت این جوانهاست.» (رهبر معظم انقلاب)

بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های بسیار خوب، مخلصانه و روحیه متواضع و مردمی جناب آقای رنجبر و آرزوی موفقیت برای ایشان، انتصاب شایسته جناب آقای قاسمزاده را به سمت مدیریت اداره آموزش و پرورش بافق تبریک عرض نموده و از خدای منان موفقیت ایشان را خواهانم.

امید است که با توجه به رهنمودها و منویات رهبر حکیم انقلاب، طبق شرایط زمانه و اولویت ها با استفاده از خرد جمعی و کار تشکیلاتی- مردمی در راستای اعتلای فرهنگ جامعه به سمت جامعه مهدوی و تعلیم و تربیت نیروی انسانی شاخص در زمینه های مختلف؛ حق این مسئولیت خطیر را به نحو أحسن ادا فرمائید و روز به روز به اهداف حقیقی پرورشی و آموزشی این مجموعه نزدیک تر شوید.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ
عباسعلی محمدی
روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page