سرپرست تیم فوتبال نوجوانان بافق:فحاشی داور به تماشاچی بافقی

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
دوشنبه - 15 مرداد 1397
فحاشی داور به تماشاچی بافقی

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان بافق پس از درج خبری با عنوان"‌بی اخلاقی ورزشی دامنگیر فوتبال بافق مقصر کیست؟" طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار "بافق فردا" گفت:بازی تیم فوتبال نود اسپورت یزد با تیم شهدای بافق با نتیجه ۱ بر صفر به نفع نود اسپورت یزد پایان یافت.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان بافق پس از درج خبری با عنوان”‌بی اخلاقی ورزشی دامنگیر فوتبال بافق مقصر کیست؟” طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا” گفت:بازی تیم فوتبال نود اسپورت یزد با تیم شهدای بافق با نتیجه ۱ بر صفر به نفع نود اسپورت یزد پایان یافت.

وی افزود: پس از پایان مسابقه در حالی که داور به سمت رختکن می رود یکی از تماشاچیان عنوانی ناشایست را در اعتراض به ضعیف بودن داوری مطرح می کند و داور بلافاصله عکس العملی فجیع تر از خود بروز می دهد و کلماتی بسیار ناشایست در پاسخ بکار می برد.

فتاحی ادامه داد: تماشاچی مذکور بعد از شنیدن کلمات ناپسند از سوی داور به سمت داور رفته و با وی درگیر میشود و این در حالی است که قبل از درگیری فحاشی به تماشاچیان بافقی صورت می گیرد که البته با وساطت حاضرین درگیری شدیدی پیش نمی آید.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان بافق تصریح کرد: داور توسط کادر تیم و عوامل برگزاری به سعه صدر و آرامش فراخوانده می شود که به هیچ وجه اعتنایی نکرده و به جر و بحث با تماشاچیان ادامه می دهد.

فتاحی خاطر نشان کرد : حتی به داوران پیشنهاد شد مدتی را در ورزشگاه منتظر بمانند تا از تشنج ایجاد شده کاسته شود سپس به سمت یزد حرکت کنند که داوران مخالفت کرده و بلافاصله به سمت یزد حرکت می کنند.

وی گفت:در مسیر خروج شهر نیز تماشاچیانِ عصبانی که از سوی داور به آنها فحاشی شده بود،خودروی ناظر و داوران بازی را متوقف کرده و داور بازی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

فتاحی عکس العمل داور نسبت به کار تماشاچی را نکوهش کرد و در پایان عنوان نمود:اگر داور بازی کمی سعه صدر به خرج می داد این اتفاق رخ نمیداد و این درگیری ها ایجاد نمیشد.

وی عنوان کرد: داور حتی با درگیری با بنده به پدر شهیدم فحاشی کرد.

در ادامه این گفتگو خبرنگار ما به سراغ محمود میرجلیلی مسوول کمیته داوران استان یزد رفت و در رابطه با علت فحاشی کردن داور به تماشاچیان سوالاتی را مطرح کرد که وی گفت:فحاشی داورصحت ندارد امکان ندارد داور حرف رکیک به زبان بیاورد.

وی افزود:بله چندتن از بازیکنان و تماشاگران تیم شهدای بافق هنگام خروج داوران و نماینده هیات فوتبال در بلوارخروجی بافق ،که تعدادشان ،۳۰ نفره به بالا بوده با یکدستگاه ال نود و چندین دستگاه موتور سیکلت، با مسدود کردن مسیر ،به خودرو خسارت وارد کرده،و ناجوانمردانه داوران را مضروب نموده اند، سه نفر از داوران از ناحیه صورت، دست و پا به شدت مصدوم شدند.

مسوول کمیته داوران استان ضمن ابراز تاسف از چنین کاری تصریح کرد:پیگیری قضایی در حال انجام است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
مسئول بومی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 مرداد 1397 - 6:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

انشاا… مدیر بومی و سکاندار ورزش استان از حق بافقیها دفاع خواهد کرد برای بار چندم است که این اتفاق در این سالها برای ورزش بافق اتفاق می افتد

You cannot copy content of this page